کد خبر: ۷۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 17
فلوشیپ لاپاراسکوپی زنان بیمارستان پارس در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- فلوشیپ لاپاراسکوپی زنان از دریافت موافقت اصولی وراه اندازی مرکز تحقیقات روش های پیشرفته و کم تهاجمی بیمارستان پارس از وزرات بهداشت خبر داد.

دکتر شهلا چایچیان در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: در واقع این مرکز به عنوان اولین مرکز تحقیقات بیمارستان های خصوصی جنرال ایران است که چنین مدرکی را گرفته است.

وی افزود: این مرکز از یک سال ونیم قبل وبراساس برنامه ریزی های دقیق راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این فاصله توانستیم 10 مقاله به چاپ برسانیم وازآنجا که بیمارستان پارس با 60سال سابقه خدمت از قدیمی ترین بیمارستان های تهران به شمار می رود و همیشه اساتید خیلی بزرگی داشته با تکنولوژی های روز این خدمات نیز ارایه می شود. به همین جهت در این مرکز امکان انجام کارهای خیلی پیشرفته نیز وجود دارد و چه بهتر که بشود نتایج این فعالیت ها را به اطلاع همگان نیز رساند.

معاون مرکز تحقیقات روش های پیشرفته و کم تهاجمی بیمارستان پارس خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم کارهای خیلی عمیق تری در پژوهش انجام دهیم این مرکز تحقیقات را با مرکز آندومتریوز دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز تحقیقات ام آی تی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی نیز ارتباط داده ایم.

وی همچنین افزود: از این به بعد تمام کارهای ما آنجا بررسی خواهد شد و برای کارهای تحقیقاتی از کمیته اخلاق آنها نیز مجوز خواهیم گرفت.ضمن اینکه انجام کارها توسط این 3مرکز خیلی سریع تر پیش می رود و نمونه ها سریع تر نیز جمع می شوند؛بنابراین امیدواریم انشالله بتوانیم خدماتی مثمرثمر انجام دهیم.

دکتر چایچیان مهم ترین کار مراکز تحقیقاتی را تحقیق دانست و بیان کرد: در راستای این امر کمیته های آموزشی، اخلاقی و پژوهشی به پرسنل و سایر مراکز داوطلب آموزش های لازم راارایه می دهد .ضمن این که شرکت دانش بنیان نیزخواهیم داشت و سایت مرکز را نیز فعال کرده ایم.همچنین از از دیتا بیس های مورد قبول جامعه پزشکی کشور استفاده می کنیم و قرار است که خود بیمارستان دیتا بیس مفصلی داشته باشد که این امر امکان دارد یک الگوی خوبی برای کلیه بیمارستان های کشور شود.

به گفته چایچیان در صورتی که یک بیمارستان دیتا بیس و تمام اطلاعات بیماران را دارد به تشخیص سریع تر و درمان بهتر کمک می شود در نتیجه ما این کمیته را در بیمارستان پارس راه اندازی کردیم و انشالله در آینده همه بیماران بتوانند از خدمات آن نفع ببرند.

وی یادآور شد: زمانی که اساتید مختلفی در یک مجموعه مشغول کار هستند و بهترین خدمات را با بهترین تکنولوژی به بیماران می رسانند باید اشکالات احتمالی سر راه آن نیز دیده شود که چگونه می توان سطح امکانات را افزایش داد؟ چگونه می توان این را به همه بیماران رساند و با راه های ساده تر و کم خرج تر این نتایج را گرفت؟ این ها وظایف محققین و استفاده کنندگان اصلی بیماران هستند.

معاون مرکزتحقیقات بیمارستان پارس اذعان کرد: تفاوت بیمارستان های خصوصی با بیمارستان های آموزشی این است که درمراکز خصوصی تمام خدمات توسط یک فرد متبحر به بیمار داده می شود به هر حال اگر بشود راه هایی پیدا کرد که سطح همه این خدمات با هم بالا برود با ایجاد یک همگرایی سطح ارائه خدمات به بیماران افزایش می یابد.

وی افزود: خوشبختانه ما طی یک سال و نیم اخیر آزمون و خطاهایمان را انجام داده ایم و گروه خیلی خوبی داریم و به سرعت و دقت زیاد مشغول کار هستیم و انشالله در سال های آینده از این مرکز چیزهای بیشتری شنیده شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
این خبر بسیار امیدوار کننده است. هر اندازه و درهرکجا پژوهش بسود بیماران میباشد. خوشنود کننده است که دربیمارستان های خصوصی نیز پژوهش گسترش یابد زیرا این رویداد کمک ارزنده ای به درمان بیماران خواهد نمود.ایدون باد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: