کد خبر: ۷۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 18
شفا آنلاین>بیمه و بانک>شاخص بورس در دومین روز معاملاتی هفته، در تداوم سلسله افت‏های خود که از اواخر خرداد‏ماه شروع شده با کاهش ٧٤ واحدی به سطح ٦٥هزار و ٢٣٩ واحد رسید و به این ترتیب در این مدت کاهش ٦,٥ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش شفا آنلاین، فراز مسافری‏راد تحلیل‌گر بازار سرمایه با بیان این مطلب گفت: با این افت عملا فقط سطح حمایت شاخص ٦٥هزار واحد خواهد بود که تداوم افت قیمت‏های جهانی نفت و بازارهای کالایی، چشم‏ انداز میان‏ مدت نسبت به تأثیرات تحریم‏ها و عدم تغییر در نرخ‏های سود بانکی به‏ عنوان رقیب بازار سرمایه را می‏توان از عمده دلایل تداوم این روند دانست.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: ارزش معاملات دیروز بازار بورس پس از کسر معاملات ٢٢ میلیارد تومانی در نمادهای فارس و سرمایه‏ گذاری خوارزمی در محدوده ٧٠ میلیارد تومان بود که همچنان نشان‏ دهنده فاز رکود برای بازار بورس است. در پی معاملات منفی دیروز نیز ارزش بازار بورس با افت سه هزار میلیارد تومانی در مقایسه با روز شنبه به ٢٨١ هزار میلیارد تومان بالغ شد که در مدت یک‌ماهه گذشته عملا با افت هفت درصدی خود کاهش ٢٢ هزار میلیارد تومانی را تجربه کرده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: