کد خبر: ۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 12
شفا آنلاین>سلامت>انگشتان پای خود را کاملاً شسته و قبل از وارد کردن آنها در کفش دلخواهتان خود، خشک کنید
به گزارش شفا آنلاین، در دنیای امروز، شما دیده اید که صندل های مردانه ای دیگر فایده ای ندارند و به جای آنها از کفش های کتانی استفاده می کنید.اما دقت داشته باشید که تابستان است. اگر بخواهید جوراب نپوشید، خطراتی در پی خواهد داشت. نمی توان آن پاهای بوگرفته و عرق شده را تحمل کرد، خصوصاً زمانی که کفش ها جداشدنی باشند.

اگر برای خوردن ناهار به یک رستوران سوشی رفته باشید که پوشیدن کفش روباز در آنجا لازم است، یا بخواهید در تخت رفیق خود بخواهید، نمی توانید برای بوی بد پاهایتان کاری کنید. 

حال چاره کار چیست؟

گام اول برای مبارزه با بوی بد پا شناخت علت آن است. برخلاف lore معمول، بوی بد پا از خود عرق-که بی بو است- ناشی نمی شود. بلکه، باکتری سلول های مرده پوست را به تدریج نابود می کند. آنها در محیط های گرم و محصور رشد کرده و بوی متعفنی مانند بوی کلم فاسد ایجاد می کنند.

گام دوم این است که انگشتان پای خود را کاملاً شسته و قبل از وارد کردن آنها در کفش دلخواهتان خود، خشک کنید.

اگر شستن کامل انگشتان پا کفایت نکرد، در اینجا شش راه دیگر برای پاکسازی آنها ارائه شده است:

1.    بیش از زیربغل خود به فکر بوی بد پاهایتان باشید.

شاید عجیب باشد که هنگام صبح، از محصولات زیر بغل روی پاهای خود نیز استفاده کنید. اما برای این کار دلیل خوبی ارائه شده است. ضد عرق مانع عرق شده و آن نیز به نوبه خود مانع تشکیل باکتری می شود. اسپری های فراوانی وجود دارد که در عین خشک نگه داشتن دائم پا، بوی آن را نیز از بین می برند. شما می توانید از هر اسپری که دوست دارید استفاده کنید.

2.    از کفی های چرمی منفذدار استفاده کنید.

کفی های منفذدار این امکان را برای پای شما فراهم می کنند که وقتی شما قدم می زنید هوا را به بیرون منتقل کند. همچنین، چرم هیچگاه بو نمی گیرد، چون مانند برای مثال، منسوجات پنبه ای و پلی استری، یک محصول ترکیبی نیست.

3.جوراب های نامرئی بخرید.

پوشیدن کفش بدون جوراب راهی برای خنک سازی در ظاهر است. برای فریب انظار، از "جوراب های بدون ساق" استفاده کنید. آنها رطوبت اضافی را در خود جذب می کنند و می توانند بعد از یکبار شستشو دور انداخته شوند. آنها را شسته و دوباره استفاده کنید.

4.از قالب کفش ساخته شده از سدر استفاده کنید.

این قالب های کفش برای هر مردی که انواع کفش ها را دارد لازم است. آن نه تنها شکل کفش را حفظ می کند، بلکه به عنوان یک جاذب رطوبت عمل کرده و به طور طبیعی عرق را جذب خود می کند. سعی کنید چند تا از کفش هایتان را به طور روزمره نپوشید و سپس با استفاده از قالب آنها را بهتر کنید.

5.از ورق های خشک کن نیز استفاده کنید.

اگر به قالب کفش سدر دسترسی ندارید، از چند ورق خشک کن استفاده کنید که نه تنها برای تهویه بوی کفش ها، بلکه برای جذب رطوبت اضافی نیز خوب عمل می کنند.

6. پودرها نیز کارکرد شگرفی دارند.

یک پودر طلق مانند نشاسته ذرت کاملاً قدیمی است اما به یک دلیل خوب کار می کند: مواد را خشک نگه می دارد، بنابراین مانع ورود باکتری ها می شود
برچسب ها: جوراب ، رستوران ، سوشی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: