کد خبر: ۷۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 09
رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران خبر داد
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به بولیوی و بازدید از نحوه خدمت‌رسانی هلال‌احمر ایران به مردم این کشور در مراسم افتتاحیه مرکز همودیالیز «کوچابامبا» شرکت کرد.

به گزارش شفا آنلاین : سید امیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین در این سفر از بخش‌های مختلف بیمارستان و مرکز دیالیز «ال آلتو» در بولیوی بازدید کرد و علاوه بر اهداء گل به بیماران، نظر آنها را درباره کیفیت خدمات ارائه شده از سوی مرکز، جویا شد.

وی همچنین در جمع پرسنل و مسئولان بیمارستان، از زحمات آنها برای ارائه خدمت به همنوعان خود تشکر و قدردانی کرد.

در این سفر آبل پنبالی، رئیس صلیب‌سرخ بولیوی با تقدیر از تلاش و کوشش جمعیت هلال‌احمر ایران برای تاسیس بیمارستان و مراکز دیالیز در کشور بولیوی، گفت: هلال‌احمر ایران خدمات ارزنده‌ای به مردم بولیوی ارائه کرده است.

وی با اشاره به این که کیفیت خدمات ارائه شده از سوی بیمارستان و مرکز دیالیز هلال‌احمر ایران بسیار مناسب است، اظهار امیدواری کرد: سطح همکاری‌های دو جمعیت ایران و بولیوی بیش از پیش افزایش یابد.

افتتاح مرکز همودیالیز کوچابامبا

رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر بولیوی در مراسم افتتاح مرکز همودیالیز کوچابامبا شرکت کرده و از اهداف هلال احمر و همچنین فعالیت های درمانی جمعیت در اقصی نقاط جهان سخن گفت.

در این مراسم، 3 تن از نمایندگان استان کوچابامبا، نمایندگان صلیب‌سرخ بولیوی، نمایندگان وزارت بهداشت بولیوی و جمعی از مقامات محلی و سفیر کشورمان در بولیوی حضور داشتند.

یکی از نمایندگان استان کوچابامبا هم در این مراسم با تقدیر از جمعیت هلال احمر ایران برای ارائه خدمات بشردوستانه، راه‌ندازی مرکز همودیالیز را کمک بزرگی به مردم این شهر عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: جمعیت هلال احمر ایران بتواند خدمات خود را گسترش دهد. در این مراسم مدیر استانی صلیب سرخ نیز از خدمات ارزنده هلال احمر ایران تقدیر کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: