کد خبر: ۷۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 06
شفاآنلاین:جامعه>از روی رفتارها و حرکات طرف مقابل در مورد شخصیت او قضاوت کنید
به گزارش شفا آنلاین : وقتی برای اولین بار با شخصی ملاقات می کنید سعی دارید که درباره شخصیت او بیش تر بدانید . تمام حالات او حتی جواب دادن به گوشی  ، حالات نشستن و حرف زدن و ... را زیر نظر می گیرید تا به ویژگی های شخصیتی او پی ببرید .

در این مطلب رایج ترین رفتارهایی که می توانید زیر نظر بگیرید و درباره طرف مقابل تان قضاوت کنید را بیان می کنیم ...

 

 

برقرار کردن یا نکردن تماس چشمی

اگر فرد مقابل تان مستقیم به چشمان شما نگاه نمی کند می تواند نشان دهنده عدم اعتماد به نفس او باشد . او کنترلی روی رفتارهایش ندارد و برای انجام کارهایش نیاز به تلنگر دارد  .

این افراد معمولا اراده ی ضعیفی دارند . اما در مقابل افرادی که اعتماد به نفس بالایی داشته باشند خیلی راحت هنگام حرف زدن به چشم های طرف مقابل نگاه می کنند . آنها به راحتی روابط اجتماعی برقرار می کنند و موفق تر نیز می باشند .

 

 

 

شناسایی شخصیت از روی دست خط

دست خط هر کسی می تواند نشان دهنده شخصیت او باشد . به نحوه ی نوشتن شخص توجه کنید ، اگر فشار زیادی روی خودکار وارد می کند شخصی لجباز است که اعتماد به نفس بالایی دارد .

اگر کلماتی که می نویسد درشت و بزرگ باشد فردی مردم محور و برونگرا است اما دست خط ریز نشان دهنده درون گرایی فرد است .

اگردست خط به راست شیب داشته باشد فردی احساساتی و مهربان است و اگر دست خط به چپ شیب داشته باشد فردی درونگراست که احساساتش را نشان نمی دهد .

 

 

شناسایی شخصیت وقت شناس

افراد وقت شناس شخصیت با  انگیزه دارند که برای زندگی شان ارزش قائلند . اما افرادی که شخصیت وقت شناس ندارند بسیار بی ملاحضه اند و تمام کارهایشان را در دقیقه 90 انجام می دهند .

 

 

شناسایی شخصیت از ناخن جویدن فرد

کسانی که ناخن هایشان را می جوند یا با پوست و موهایشان بازی می کنند افرادی کمال گرا هستند که نمی توانند آرامش شان را حفظ کنند .

 

 

شناسایی شخصیت از روی حالت دست

از طریق حالت دست طرف مقابل می توان به ویژگی های شخصیتی او پی برد . اشخاصی که دستانشان را بسیار حرکت می دهند اعتماد به نفس بالایی دارند و می خواهند خودشان را در مقابل دیگران نشان دهند و در مقابل کسانی که دست شان را زیاد تکان نمی دهند اشخاصی کم رو با اعتماد به نفس پایین هستند و می خواهند برای کارهایشان ساده ترین راه را انتخاب کنند .

 

 

 

شناسایی شخصیت از روی طرز نگاه هنگام نوشیدن

افرادی که به وقت نوشیدن چای و قهوه به داخل فنجان نگاه می کنند شخصیتی درونگرا دارند و به دنبال ایده آل ها هستند که روی کارهایشان تمرکز می کنند . اگر طرف مقابل تان به لبه های فنجان نگاه می کند تحت تاثیر دیگران قرار می گیرد و به اتفاقات اطراف خود آگاه است .

کسانی که چشمانشان را هنگام نوشیدن قهوه یا چای می بندند در زندگی درد و مشکلات زیادی کشیده اند که می خواهند خودشان را با خوشی ها سرگرم کنند .

 

 

 

شناسایی شخصیت با چک کردن گوشی

با نحوه چک کردن گوشی و این که شخص چه زمانی از آن استفاده می کنند می توانید شخصیت طرف مقابل تان را آشکار کنید . اگر پیوسته شبکه های اجتماعی اش را چک می کند در مورد مسائل عاطفی اش ثبات ندارد و وضعیت اش مدام تغییر می کند .

 

 

شناسایی شخصیت با پرسنل رستوران در قرار ملاقات

به طرز برخورد شخص با پرسنل رستوران و نگهبانان دقت کنید و از برخورد شخص می توانید قضاوت کنید که فرد مودبی است یا نه ؟ . کسانی که شغل دیگران را معیار احترام گذاشتن می دانند افراد قابل اعتمادی نیستند .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: