کد خبر: ۷۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 27
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بانک مرکزی به تازگی تبلیغات تلویزیونی بر علیه موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز آغاز کرده است.

به گزارش شفا آنلاین، بانک مرکزی این بار برای برچیدن موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز دست به دامان تبلیغات تلویزیونی شده است.

چند روزی است که زیرنویس هایی در صدا و سیما در حین پخش سریال های روتین و شبانه توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

این زیرنویس ها که برای نخستین بار پخش شده است، شهروندان و سپرده گذاران بانک ها و موسسات را از سرمایه گذاری در موسسات غیر مجاز بر حذر می دارد.

پیام اصلی این زیرنویس ها که توسط بانک مرکزی تهیه شده این موضوع را القا می کند شهروندان پس انداز و سرمایه های خود را در اختیار موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز قرار ندهند.

در یکی از این پیام ها اینگونه آمده است: " پرداخت نرخ های سود بالا توسط موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز به دلیل کمبود نقدینگی و ریسک بالای آن موسسه است، با عدم سپرده گذاری در این موسسات سرنایه خود را به خطر نیندازید."

بانک مرکزی همواره در طی چند سال اخیر تبلیغات منفی بر علیه موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز انجام داده است اما به نظر می رسد شهروندان تمایل چندانی به این هشدار ها ندارند.

هم اکنون موسسات مالی و اعتباری کوثر، عسکریه، توسعه و نور توانسته اند از بانک مرکزی مجوز فعالیت کسب کنند.چند موسسه دیگر از جمله آرمان ایرانیان،ثامن،افضل توس، ثامن الحجج و بانک مهر اقتصاد متقاضی دریافت مجوز هستند.
 
اخبار بانک


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: