کد خبر: ۷۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 25
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>حوادث>رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور در پی قتل دکتر اصغر پیرزاده جهت بررسی موضوع وارد اردبیل شد.

به گزارش شفا آنلاین : دکتر علیرضا زالی در بدو ورود خود به اردبیل  با تسلیت به جامعه پزشکی استان اردبیل و کشور افزود: قتل فجیع پزشک عالیقدر و تنها متخصص سرطان شناس استان اردبیل در بخش‌های مختلف اجتماعی در حال بررسی است و جنبه‌های تحلیلی این موضوع هم باید مورد توجه و واکاوی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مجموعه مسئولان نظام پزشکی استان اردبیل از همان بخش‌ آغازین این اتفاق به موضوع وارده شده و هیات رئیسه و شورای هماهنگی استان در بخش نظام پزشکی به صورت جدی مسئله را مورد پیگیری قرار دادند.

زالی با بیان اینکه خواست جامعه پزشکی کشور و استان اردبیل رسیدگی هر چه دقیق‌تر و سریع‌تر به این موضوع است، افزود: جامعه پزشکی کشور و استان به جد پیگیر این ماجرا هستند، امیدواریم با واکاویی دقیق، کافی و مبسوط این موضوع آرامش به جامعه پزشکی و استان بازگردد.

وی بیان کرد: خوشبختانه مجموعه مسئولان امنیتی و قضایی استان به خوبی از ابتدای قضیه به دلیل حساسیت و اینکه بازتاب نگرانی، التهاب و بهت جامعه پزشکی استان اردبیل را بصورت جدی درک کردند، وارد پرونده شده‌اند و از سرعت عمل‌شان در پیگیری این موضوع تشکر می کنیم.

زالی خاطرنشان کرد: از مسئولین سیاسی استان نیز کمال تشکر را داریم که در این مدت کوتاه با حضور در مراسم مختلف و با شکل‌های متفاوت همدردی خودشان را با جامعه پزشکی استان اردبیل به نمایش گذاشتند.

وی خواستار استمرار جدی و پیگیری ابعاد مختلف قتل این پزشک شد و تاکید کرد: این موضوع به خاطر حساسیت آن مورد توجه جامعه پزشکی کشور و خصوصا مردم استان اردبیل است.

  مرحوم دکتر اصغر پیرزاده، فوق تخصص خون و انکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه اردبیل ظهر پنج شنبه به دلایل نامعلوم به دست یک نوجوان به قتل رسید.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: