کد خبر: ۷۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 25
شفا آنلاین>بیمه و بانک> سایت اطلاع رسانی بانک خاومیانه با زیرکی خاصی مصوبه مجمع عمومی بابت پاداش 960 میلیونی هیات مدیره را سانسور کرد!
 
به گزارش شفا آنلاین، سایت اطلاع رسانی بانک خاورمیانه برخی از مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه بانک خاورمیانه را که روز چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴، در سالن همایش مجتمع تلاش تهران برگزار شد را سانسور کرد!

سایت اطلاع رسانی این بانک مصوبات مجمع عمومی را به شرح ذیل در اختیار مخاطبان و سهامداران خود قرار داده است

خسرو نایبی‌اهرنجانی رییس هیات مدیره بانک خاورمیانه گزارشی کلی از فعالیت‌های بانک در سال ۱۳۹۳ ارائه داد.

از سوی هیات مدیره تقسیم سود ۱۶۰ ریالی برای هر سهم پیشنهاد شد.

گزارش حسابرس رسمی و نکات برجسته بررسی صورت های مالی و عملکرد بانک به اطلاع سهامداران رسید.

در ادامه مجمع، طبق دستور جلسه در مورد تصویب صورت‌های مالی، تقسیم سود، تعیین پاداش هیات مدیره، انتخاب بازرس قانونی و انتخاب روزنامه رسمی بانک رای‌گیری به عمل آمد که مورد تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام قرار گرفت.


سایت اطلاع رسانی این بانک با زیرکی خاصی در ابتدای خبر پیشنهاد تقسیم سود ۱۶ تومانی را آورده و در انتها خبر تصویب تقسیم سود و پاداش هیات مدیره (بدون ذکر ۹۶۰ میلیون تومان) را با همدیگر آورده است!

گفتنی است تعیین پاداش در مصوبات این بانک در کدال قابل رویت است.

بانک خاورمیانه ۹ عضو هیات مدیره دارد که با یک حساب سرانگشتی سهم هر عضو هیات مدیره تنها از مصوبه مجمع عمومی حدود ۱۰۶ میلیون تومان می شود!

به این عدد حقوق ماهیانه، پاداش ها، کارانه ها، حق التجلیس و ... را نیز اضافه کنید تا حقوق یکساله یک عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه را بدست بیاورید!
 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: