کد خبر: ۷۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۴ - 2015July 20
شفا آنلاین>بیمه و بانک>مسئولین روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت از خواب غفلت بیدار شده و دستی به سر و روی سایت خود کشیده اند!

به گزارش شفا آنلاین، بانک قرض الحسنه رسالت که هفته گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود، اصلاحاتی را در سایت خود انجام داده است.

 هر از چند گاهی بحث و بررسی در باره روابط عمویمت با نک ها و موسسات مالی و اعتباری و همچنین پایگاه های اطلاع رسانی آنها انجام می دهد.

هفته گذشته نوبت به بانک قرض الحسنه رسالت رسید که درباره نحوه اطلاع رسانی خدمات بانکی و همچنین اخبار و اطلاعیه های این بانک مواردی مورد بحث و نقد قرار گرفت

یکی از مواردی که مورد نقد قرار گرفت عدم آگاهی دادن به کوچک ترین و دم دستی ترین نیاز های مشتریان نظیر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان بود که این بانک پس از این گزارش و در اواسط این ماه عزیز ساعات کاری شعب خود را به استحضار مخاطبان و مشتریان خود قرار داد!

همچنین نرخ ارزهای معتبر جهانی که حدود ۳ سال در این بانک بروزرسانی نشده بود بالاخره بروزرسانی شده و نرخ های جدید قرار داده شده است.

قسمت دعوت به همکاری این سایت نیز پس از مراجعه مخاطب با عبارت "تا اطلاع ثانوی تکمیل فرم استخدام مقدور نمیباشد" از بینندگان خود استقبال می کند که به نظر می رسد حذف لینک دعوت به همکاری بهتر از قرار دادن چنین پیغامی باشد.

با وجود این تغییرات همچنان عدم معرفی محصولات و خدمات ارائه داده شده در شعبات این بانک به شدت به چشم می آید و بهتر است مسئولان این بانک خدماتی نظیر ارائه تسهیلات قرض الحسنه را در مکان مناسبی در سایت قرار دهند.
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: