کد خبر: ۶۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۴ - 2015July 12
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>چهاردهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان در مشهد برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین : این کنگره به منظور بحث و تبادل نظر در زمینه تشخیص و درمان سرطان 22 تا 24 مهر ماه با حضور 250 نفر از متخصصان خون و سرطان بالغین از سراسر کشور به همراه متخصصانی که در امر تشخیص و درمان سرطان مداخله دارند، برگزار می‌شود.

چهاردهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران در محورهای سرطان‌های پستان، دستگاه گوارش، اوروژینتال، ریه، خون‌ساز بوده و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان با ارائه روش‌های تشخیص، غربالگری و معاینات در پیشگیری از سرطان پستان، آموزش راهکارهای حمایت روحی و روانی در بیماران مبتلا به سرطان پستان، آموزش راه‌های مقابله جنسی در بیماران مبتلا به سرطان پستان، نقش مراقبت‌های پرستاری در ارتقای کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان و ... برگزار می‌شود.

در کنفرانس سالانه پرستاری هماتولوژی و آنکولوژی کارگاه‌های تخصصی شامل روش‌های تشخیص، غربالگری و راهکارهای حمایت روحی و روانی در بیماران مبتلا به سرطان پستان، آموزش رو‌ش‌های حفظ باروری، ارزیابی درد و ... برپا می‌شود.

علاقه‌مندان تا پایان مرداد ماه می‌توانند نسبت به ارسال چکیده مقالات و تا پایان شهریور نسبت به نام‌نویسی در این کنگره اقدام کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: