کد خبر: ۶۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۴ - 2015July 05
معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری خبر داد:
شفاآنلاین :بیمه وبانک >معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر با اشاره به مشارکت این بانک در توسعه طرح‌های عمرانی، از ارائه تسهیلات به شهرداری همدان به منظور خرید اتوبوس‌های جدید خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین به نقل ازمدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، غلامحسین تابش‌فر با اشاره به مشارکت بانک شهر در عمران و آبادانی شهرهای کشور تصریح کرد: بانک شهر همواره به عنوان یک بازوی توانمند در کنار شهرداری‌ها بوده است تا از طریق تعامل این بانک و مدیریت شهری، رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت خدمات الکترونیکی در ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان اظهار کرد: اجرایی شدن پروژه کارت‌بلیت الکترونیکی در سامانه مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان، از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی بوده است.
معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر در ادامه تصریح کرد: در این راستا سال گذشته برای خرید اتوبوس‌های جدید در همدان، تسهیلات مناسبی از سوی این بانک به شهرداری این شهر اعطا شد.
تابش‌فر با اشاره به وجود 300دستگاه اتوبوس در شهر همدان که 210دستگاه از آن به کارتخوان الکترونیکی مجهز شده است، گفت: به گفته شهردار این شهر، همچنین 37خط از خطوط شهری اتوبوسرانی نیز دارای دستگاه کارتخوان شده‌اند و در 16نقطه شهر، باجه فروش و شارژ کارت‌بلیت تعبیه شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: