کد خبر: ۶۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۴ - 2015June 30
شفاآنلاین:سلامت>درمان>مدیر کل آزمایشگاه های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو، از راه اندازی ساختمان جدید آزمایشگاه تجهیزات پزشکی و تقلبات در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر حسین رستگار اظهار داشت: محصولاتی که در بازار از لحاظ سلامت مشکل داشته باشند و به صورت قاچاق وجود دارند نظر نهایی باید با تایید این آزمایشگاه به مراجع قضائی ارسال شود.

وی گفت: تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی از لحاظ سلامت در این آزمایشگاه کنترل و آنالیز می شود و محصولاتی که تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشند هیچ مشکلی ندارند.

رستگار افرود: در آینده نزدیک ساختمان جدید آزمایشگاه تجهیزات پزشکی و بررسی تقلبات راه اندازی می شود.

مدیر کل آزمایشگاه های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو گفت: بهترین توامندی های آزمایشگاهی که در دنیا استفاده می شود در این آزمایشگاه وجود دارد و با دقت و حساسیت خاصی نمونه برداری ها از محصولات توسط کارشناسان صورت می گیرد.

رستگار ادامه داد: شبکه وسیع آزمایشگاهی بر تمامی محصولات غذایی نظارت می کنند.

وی گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۳۰۰ نمونه تست شد و این نشانگر این است که ما مراقب سلامت مردم هستیم و ۵۲ آزمایشگاهی که در سراسر کشور وجود دارد ۱۶۰ هزار نمونه را تست کرده اند و در آزمایشگاه های خصوصی حدود ۲۰۰ هزار نمونه تست بر روی محصولات سلامت محور صورت گرفته که این آمار نشان می دهد اگر روی هر محصول حدود ۱۰ تست داشته باشیم حدود ۲ الی ۴ میلیون تست در سال ۹۳ صورت گرفته است.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: