کد خبر: ۶۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۴ - 2015June 29
معاون اعتبارات بانک شهر تشریح کرد؛
شفاآنلاین:اقتصاد>بیمه و بانک>معاون اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اهمیت توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده، اقدامات صورت گرفته در حوزه ارائه تسهیلات و همچنین انتشار اوراق مشارکت به این منظور، در چند سال گذشته را تشریح کرد.
به گزارش شفا آنلاین : مرتضی خامی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بانک شهر در حوزه ارائه تسهیلات در خصوص نوسازی و بهسازی ساختمان‌های فرسوده شهری اظهار کرد: این بانک به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات شهری تا کنون تسهیلات ویژه‌ای را به منظور بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در سطح کشور ارائه داده است‌.
خامی افزود‌: این اقدامات از طریق اعطای تسهیلات و یا انتشار اوراق مشارکت تخصیص داده است.
وی خاطرنشان کرد: در تهران تعداد 1019واحد مسکونی تا انتهای سال93 و در آذربایجان شرقی، قریب بر 870واحد مسکونی از این طریق بازسازی شده‌اند.
این مدیر بانک شهر در ادامه تصریح کرد: همچنین بانک شهر آمادگی لازم جهت ارائه خدمات متنوع در قالب طرح‌های مشارکتی در احیای بافت فرسوده را دارد.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده افزود: به همین منظور و در خصوص اعطای تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن برای احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، بانک شهر علاوه بر اعطای این تسهیلات، در چند سال گذشته اقدام به انتشار اوراق مشارکت جهت احیاء و بازسازی بافت‌های فرسوده در شهرهایی از جمله قزوین، تبریز، تربت حیدریه، مشهد، کاشان، دزفول و اراک کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: