کد خبر: ۶۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 07
شفا آنلاین>سلامت>امروزه ميکرودرم ابريژن بي خطرترين، راحت ترين و بدون عارضه ترين روش درمان بسياري از ضايعات پوستي و تأمين سلامت پوست است.
به گزارش شفا آنلاین ، میکرودرم ابریژن به سیکل پوست اندازی طبیعی بدن شتاب داده، همچنانکه باعث تحریک این دو پروتئین حیاتی می شود، پوستهایی که این دو پروتئین را با سرعت بیشتری ایجاد می کنند جوانتر و سالم تر به نظر می آیند.
 
سن مناسب میکرودرم ابریژن چه زمانی است؟
سن 12 تا 65 سال به عنوان سن مجاز میکرودرم ابریژن گفته شده اند که بالاتر از 70 سال و کمتر از 12 سال در زمره ی پرخطر بودن در نظر گرفته شده اند. افرادی که بین 12 تا 65 هستند می توانند از مزایای متعدد میکرودرم ابریژن بهره ببرند.
 
تاثیر و کارایی میکرودرم ابریژن بر روی پوس های مختلف
میکرودرم ابریژن برای همه انواع پوست (چرب، خشک، مختلط، معمولی، حساس و معمولی) و انواع رنگ پوست کارایی ارزشمندی دارد و باعث زدودن بافت های مرده و اشکالات شایع پوست خواهدشد.

آنچه مهم است تعداد دفعات، فاصله بین جلسات و مراقبت های پس از میکرودرم وابسته به ویژگیهای پوست متقاضی هست که باعث افزایش اثرات و نتیجه گیری بهتر می گردد.
 
به همین منظور در میکرودرم ابریژن (گاهی میکرودرم ابریشن نامیده می شود) پودر اکسید آلومینیوم به طور ملایم بر روی پوست توسط هندپیس دستگاه پاشیده شده و  سلولهای مرده و آسیب دیده پوست و پودر را در یک روش دقیق و کنترل شده ای مکش می کند، که این امر باعث تحریک جریان خون و پاکسازی منافذ پوست می گردد. افزایش جریان خون باعث تسریع ساختن کلاژن شده که در نتیجه باعث شکل گیری لایه اپیدرم می گردد.
 
ميکرودرم ابريژن با تحريک خونرسانی و نوسازی سلولهای پوستی سبب تحريک توليد و نوسازی کلاژن( اسکلت پوست ) مي گردد و در نتيجه طي دوره درمان کامل روند پيري در پوست متوقف شده ، چين و چروکها رفع شده يا بسيار کاهش مي يابند و پوست روشن تر ،شاداب تر و با قوامي بيشتر نصيب شما خواهد شدلکه های حاصل از حاملگی ، آفتاب سوختگی و.... نيز تا 40% برطرف شده نهایتا چهره ای با طراوت و زيبا فراهم خواهد آمد. لازم به ذکر است که اثربخشی ميکرودرم ابريژن در مواردی مانند جای جوشها حد اکثر تا پنجاه درصد ميباشد.
 
تعداد جلسات و طول دوره درمان :
تعداد جلسات درمان شش جلسه و فاصله بين دو جلسه يک هفته مي باشد لذا طول دوره درمان 6 هفته خواهد بود.
 
پزشـــــک مجرب با استفاده از دستگـاه کارا و پودر مناسب می تواند مشکلات پوستی زیر را برطرف کند. رفع جای جوش، درمان چروک های سطحی و کم عمق پوست، رفع افتادگی پوست و سفت شدن آن به مرور (ماساژ عمیق پوست)، رفع لک های پیری، لکهای حاملگی، درمان جوشگاه های(اسکار) آکنه و آبله مرغان، کوچک کردن منافذ پوست، تمیز کردن پوست و از بین بردن کومدون های سر سیاه، درمان ترکهای پوستی و رفع چروک های گردن.
 
اثرات و نتايج درمانی:
اولين وسريعترين اثر قابل مشاهده ، رفع خستگی در پوست و ايجاد شادابي و طراوتی وصف ناشدنی است.طی عمل ميکرودرم ابريژن ، لايه های مرده و آسيب ديده سطح پوست برداشته مي شوند لذا پوست تازه و سالم به سطح مي رسد ضمنا اين لايه جديد امکان جذب سرمهای زيبايي، لوسيونها، کرمها و داروهای پوستی را 4 تا 6 برابر افزايش داده ، اثرات آنها را بسيار بيشتر مي نمايد.
 
همانطور که در یافته های متخصصان به درستی آزموده شده، میکرودرم ابریژن (میکرودرم ابریشن) ضریب نفوذ مواد به پوست و جذب در آن را به مقدار چشمگیری افزایش می دهد و بنابراین از این فرصت منحصر به فرد که در پیِ زدودن بافت های مرده و مزاحم پوست بوجود آمده، هم پزشک و هم مراجع برای تجویز و برخورداری از خواص کرمها و ماسک های درمانی و زیبایی استفاده خواهندکرد.
 



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: