کد خبر: ۶۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 24
شفاآنلاین:اقتصاد>بیمه و بانک >همچنين انتظار مي رود تا با همکاري با کميته اقتصادي آ.سه.آن که قرار است تا پايان سال جاري تاسيس شود، نفوذ بيمه در اين منطقه رشد چشمگيري را تجربه کند.
به گزارش شفا آنلاین : شوراي بيمه اتحاديه كشورهاي آسياي جنوب شرقي، "آ.سه.آن" (AIC) در نظر دارد تا با اجراي به نقل از بيزينس اينشورنس، اين شورا درصدد است تا با ارائه و اجراي يک برنامه دو ساله اصلي شرايطي را فراهم کند تا رشد صنعت بيمه در اين منطقه از 2.4 درصد ثبت شده به حدود هفت درصد برسد.

همچنين انتظار مي رود تا با همکاري با کميته اقتصادي آ.سه.آن که قرار است تا پايان سال جاري تاسيس شود، نفوذ بيمه در اين منطقه رشد چشمگيري را تجربه کند.

"الوينا پيتروشکا" مدير کل شوراي بيمه آ.سه.آن درباره اين برنامه گفت: ما چارچوب زماني براي رسيدن به رشد هفت درصدي نداريم اما به شدت بر دانشگاه ها براي تقويت صنعت بيمه به عنوان يک انتخاب اصلي و حرفه اي متمرکز خواهيم شد.

او که در حاشيه نشست بررسي استعدادها در کوآلالامپور با خبرنگاران صحبت مي کرد، ادامه داد: براي رسيدن به اين نقطه به تلاش هماهنگ بازيگران اصلي در اين صنعت نيازمند هستيم. براي معرفي اين برنامه بايد چارچوب جديدي را اتخاذ کرد که بتوان در تمامي بخش هاي آ.سه.آن از آن بهره برد. همچنين استفاده از استعدادها نيز در اين بخش ضروري است.

او با اشاره به وجود استعدادهاي بي نظير در تمامي مناطق آ.سه.آن گفت که اين شورا درصدد است در سطح منطقه اي از تمامي نيروهاي بالقوه استفاده کنند. هر يک از کشورهاي عضو آ.سه.آن قوانين خاص خود را دارند و به همين دليل اکنون مي توانند از استعدادهاي حاضر بهره ببرند چراکه مذاکرات مهمي در جريان است.

پيتروشکا در ادامه تاکيد کرد: در بازارهاي بزرگي مانند سنگاپور، مالزي، فيليپين و اندونزي استعدادهاي جوان بسياري وجود دارد و بايد براي بکارگيري آنان تلاش هاي جدي تري صورت بگيرد.

اين کارشناس بيمه در پايان گفت: شوراي بيمه آ.سه.آن در انديشه خلق مسيري است که در آن آگاهي ها درباره بيمه افزايش يابد؛ به همين دليل اين شورا بر روي فعالان بيمه متمرکز شده است و سعي مي کند بيمه گران را متقاعد کند تا از اين برنامه جامع و يکپارچه پيروي کند.

او بر اين باور است که آگاهي در ميان بيمه گران براي اجراي موثر و مدوام اين برنامه يک شرط اساسي است چرا که تنها در اين صورت مي توان محصولات مختلفي را به بازار آ.سه.آن معرفي کرد.

كشورهاي عضو آ.سه.آن در سال 1989 با شش كشور ديگر (ايالات متحده آمريكا، كانادا، ژاپن، كره جنوبي، استراليا و زلاندنو) شوراي همكاري اقتصادي آسيا و اقيانوس آرام (آپك) را به وجود آوردند. کشورهاي برونئي، ويتنام، لائوس، ميانمار و کامبوج نيز بعدا به اين سازمان پيوستند. اتحاديه ملت هاي جنوب شرقي آسيا که رکن اصلي آن شوراي وزيران امور خارجه است، پس از شکست ايالات متحده آمريکا در ويتنام و نيز به دنبال تغييراتي که در کامبوج به وجود آمده از لحاظ سياسي فعال تر شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: