کد خبر: ۶۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 24
شفاآنلاین:اقتصاد>بیمه و بانک>بيمه سايبر در حال گسترش است و اکنون نرخ حق بيمه سايبر به رقمي در حدود 2.5 ميليارد دلار رسيده است.
به گزارش شفا آنلاین : از نگاه بزرگترين‌شرکت‌بيمه‌اتکايي‌جهان، "وسايل نقليه بدون راننده" و "هواپيماهاي بدون سرنشين" در زمره اصلي‌ترين تهديدهاي صنعت بيمه جاي ميگيرند و اين شرکت آنان را در فهرست آينده خود قرار داده است.
به نقل از بيزينس اينشورنس، "جان نلسون" رئيس هيئت مديره "لويدز لندن" در گفت و گوي اخير خود با روزنامه "وال استريت ژورنال" گفت: لويدز لندن بر اين باور است که چشم انداز تهديدها و خطرات آينده در حال تغيير است و در آينده وسايل نقليه بدون راننده و هواپيماهاي بدون سرنشين بزرگترين خطراتي هستند که صنعت بيمه را تهديد مي کنند.

او ادامه داد: وقتي سخن از وسايل ناشناخته مي آيد، وسايل نقليه بدون راننده و هواپيماهاي بدون سرنشين در راس فهرستي قرار مي گيرند که لويدز از هم اکنون به آنان چشم دوخته است. يکي از مسائلي که ما امروزه بر آن به شدت متمرکز شده ايم، گسترش و تمرکز شهرنشيني در جهان است اما اين موضوع اکنون کمتر جدي گرفته مي شود.

رئيس هيئت مديره لويدز در ادامه افزود: اين مسئله چشم انداز تهديدها را تغيير مي دهد؛ از هر مسئله ناشناخته، يک موضوع ناشناخته ديگر خلق مي شود و اين دقيقا همان ريسکي است که ما اکنون به آن توجه مي کنيم.

نلسون در پاسخ به پرسشي درباره کارآمدي بيمه سايبر، گفت: بيمه سايبر در حال گسترش است و اکنون نرخ حق بيمه سايبر به رقمي در حدود 2.5 ميليارد دلار رسيده است. و من فکر مي کنم لويدز و ديگر فعالان اين صنعت دلايل محکمي براي ادامه دادن روند کنوني دارند.

او گفت: وقتي سخن از يک ميليارد دلار به ميان مي آيد، هيچ کس بدون انديشه و تضمين دست به کاري نمي زند؛ ما بايد بدانيم با چه چالش هاي روبه رو هستيم.

نلسون همچنين تاکيد کرد: در قاره آسيا، امنيت غذايي براي دولت ها در اولويت است. نمونه مناسب آن، چين است که دولتمردان بر دو موضوع فساد و امنيت غذايي متمرکز شده اند. بيشتر شير مصرفي در چين از نيوزيلند تامين مي شود؛ بنابراين توليدکنندگان نيوزيلندي در حال توسعه مزارع خود در چين هستند؛ اين روند ريسک هاي زيادي را به دنبال دارد چراکه در نهايت فرآيند توليد بايد از نيوزيلند مديريت شود. در نتيجه ممکن است امنيت غذايي در چين به خطر بيفتد.

او درباره ريسک هاي ژئوپليتيکي نيز گفت: لويدز پوشش هاي را در اين زمينه آماده کرده است و با جرات مي توان گفت که بيمه نامه هاي تهيه شده در لويدز در تمام دنيا بي نظير هستند. ما پوشش هاي را آماده کرده ايم که تاکنون هيچ بيمه گري به آن نپرداخته است.

رئيس هيئت مديره لويدز در ادامه تاکيد کرد: صنعت بيمه هيچ گاه نتوانسته تمامي خطرهاي که اقتصاد و بازار مالي را تهديد مي کند، تحت پوشش قرار دهد. به عنوان مثال ما نمي توانيم بدنامي ها را به طور کامل پوشش دهيم. فکر نمي کنم شرايطي وجود داشته باشد که ما بتوانيم تمامي خسارت هاي که پس از بدنامي شرکت ها و افراد روي مي دهد، تحت پوشش قرار دهيم.

نلسون بر اين باور است که جهان هر روز با خطرات جديدي مواجه مي شود و صنعت بيمه بايد به آينده بيشتر از امروز فکر کند.

"جان فردريک نلسون" متولد سال ????ميلادي، کارآفرين، بانکدار، حسابدار و مدير ارشد اجرايي بريتانيايي است که در حال حاضر به‌عنوان رييس هيئت مديره شرکت لويدز لندن فعاليت مي‌ کند.

لويدز، يک شرکت بريتانياي است که در زمينه بيمه و بيمه اتکايي فعاليت مي ‌کند. اين شرکت به‌ عنوان يک کارگزار بيمه، در زمينه ارائه خدمات بيمه، بيمه اتکايي، بيمه عمر، مبادلات اوراق قرضه و مديريت ريسک فعاليت مي‌ کند. شرکت لويدز لندن در سال ???? ميلادي توسط "ادوارد لويد" تاسيس شد و در حال حاضر داراي بيش از دو هزار و 500 شعبه در سراسر جهان است. دفتر مرکزي اين شرکت در شهر لندن قرار دارد.

لويدز لندن رتبه ??? را در فهرست شرکت هاي برتر جهان هفته نامه "فوربس" را به خود اختصاص داده است. رتبه ??? در ارزش بازاري و رتبه ??? در سود جهاني نيز به اين شرکت تعلق دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: