کد خبر: ۶۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 24
برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>سلامت>کنفرانس آشنایی با استانداردها و شیوه تولید داروهای فوق قوی برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

 به گزارش شفا آنلاین : ضیایی، دبیر علمی این کنفرانس، اظهار کرد: داروهای فوق قوی داروهایی هستند که با مقادیر بسیار کم اثرات بسیار قوی در بهبودی بیمار دارند که برای تولید این گونه داروها باید تمهیداتی شامل جلوگیری از تداخل با سایر محصولات با هدف جلوگیری از آلودگی دارویی و صیانت از پرسنل تولید صورت گیرد که دچار مسمومیت دارویی نشوند.

ضیایی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف این کنفرانس آن است که شرکت کنندگان شامل مسئولان و مدیران فنی شرکت‌های داروسازی، مدیران ارشد هلدینگ‌های دارویی، بازرسان سازمان غذا و دارو و اعضای سندیکای تولید کنندگان دارو را با استانداردها و شیوه تولید داروهای فوق قوی یا بسیار موثر با در نظر گرفتن این ملاحظات راهبردی آشنا کند.

این کنفرانس قرار است روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته در هتل هما تهران برگزار شود.

دبیر علمی این کنفرانس تصریح کرد: در این کنفرانس مدرسان شرکت ایتالیایی csv آخرین یافته‌های خود در خصوص موضوع کنفرانس را به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.

ضیایی همچنین تاکید کرد: هدف غایی این کنفرانس آنست که از این پس در طراحی سایت‌های تولید داروهای فوق قوی استانداردها، شیوه تولید و شرایط حفظ سلامت کارکنان بخش تولید این گونه داروها از ابتدا مورد توجه جدی قرار گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: