کد خبر: ۶۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 21
شفاآنلاین:جامعه>حوادث>پسر بچه ۱۰ ساله‌ای براثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد.
به گزارش شفاآنلاین : یدالله مددی، افسر آماده منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه واقع در خیابان دماوند، مسیل منوچهری، خیابان شورا، چاهی به عمق ۳۰ متر حفاری شده بود که ناگهان پسر بچه‌ای ۱۰ ساله به نام امیررضا - ت به علت نامعلومی به داخل چاه سقوط کرد.
وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه یکی از آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص نجات به عمق ۳۰ متری چاه فرستاده شد و کودک سقوط کرده را به خارج از چاه انتقال داد اما بنابر مصدومیت شدید این پسر بچه از قسمت سر و صورت، امدادگران اورژانس حاضر در محل فوت او را بر اثر صدمات وارده تائید کردند.







افسر آماده آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام کارهای ساختمانی در هر مکانی بویژه در آپارتمان‌ها به منظور آماده‌سازی تخریب بنا یا بازسازی ساختمان و همچنین حفر چاه‌ها ضروری است که موازین ایمنی به دلیل تردد ساکنان و کودکان در ساختمان‌ها دقیقا رعایت شود. قرار دادن حفاظ مناسب روی دهانه چاه یا تخلیه ساکنین برای جلوگیری از بروز حادثه و نیز برقراری ایمنی کامل برای این گونه اقدامات الزامی است.

جام جم سرا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: