کد خبر: ۶۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 19
شفاآنلاین:در پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات(فاوا) با حضور معاون اول رییس جمهور از روابط عمومی دانشگاه بعنوان روابط عمومی برتر تجلیل به عمل آمد.


با حضور معاون اول رییس جمهور از روابط عمومی دانشگاه بعنوان روابط عمومی برتر در حوزه اطلاع رسانی و رسانه های نوین تقدیر شد

به گزارش شفاآنلاین ،در این جشنواره که با حضور معاون اول رییس جمهور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دانشگاهیان، اپراتورها و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، از 27 شرکت، شخصیت حقیقی و حقوقی فعال در محورهای پنجگانه جشنواره تجلیل بعمل آمد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این جشنواره توفیق یافت  از میان 470 شرکت کننده ؛ رتبه برتر حوزه اطلاع رسانی و رسانه های نوین را از آن خود کرده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کند.

در این جشنواره کشوری 470  شرکت، شخصیت حقیقی و حقوقی فعال در پنج محور اصلی؛ شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، دولت الکترونیکی، ارائه محتوا و خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات، اطلاع رسانی و رسانه‌های نوین، توسعه خدمات روستایی و مناطق محروم، پژوهش ، نوآوری صنعت و تجاری سازی و توسعه خدمات پستی در کشور شرکت داشتند و  از 27 برگزیده تقدیر بعمل آمد که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز رتبه برتر حوزه اطلاع رسانی و رسانه های نوین را از آن خود کرد.
معاون اول رییس جمهوری در این مراسم در سخنان خود گفت: دولت نیازمند تقویت بنیان های ارتباطی با جامعه و نخبگان است و نظام ارتباطی دولت به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیازمند تحرک و حرکت بیشتری است.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره نشان می دهد که باید توجه بیشتری را به موضوع ارتباطات داشت و به خصوص در سالی که به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است ، ارتباطات نقش مهمی را در تحقق این شعار دارد.



 معاون اول رییس جمهوری با بیان این که جهان و جامعه جهانی بر مدار ارتباطات می چرخد، گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات چه در وجه فنی و چه در وجه فرهنگی گرانی گاه جهان امروزی ماست.

وی افزود: همزمانی عید مبعث که با کلمه بخوان شکل گرفت با آغاز هفته ارتباطات، وجوه عالی ارتباطات را نشان می دهد که حتما در جهان دانش هم ارتباط خداوند با انسان، انسان با خدا و انسان با انسان در بررسی مسایل ارتباطات توجه ویژه ای خواهد شد.



وی دربخش دیگری از سخنان خود به برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: هوشمند سازی، چابک سازی فعالیت های دولت برای ارتقای بهره وری، کاهش هزینه و زمان ارایه خدمات دولت، تسهیل دسترسی آسان مردم به خدمات، پاسخگویی و شفاف سازی نظام اجرایی برای مقابله با فساد و ویژه خواری؛ مطالبات و دغدغه هایی است که با رویکرد صحیح نظام ارتباطی و فناوری اطلاعات قادر به دستیابی است.

وی با بیان این که توسعه ارتباطات به عنوان زیرساخت تحرک بخش و توانمند ساز همه بخش های اقتصادی کشور است، گفت: ما به توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیازمندیم و برای این که این خواسته محقق شود زیر ساخت اصلی که توسعه را تسهیل می کند، توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با یادآوری برنامه های دولت تدبیر و امید در آغازین روزهای شروع به کار، اظهار داشت: با بررسی هایی که از اوضاع کشور داشتیم، تمرکز خود را بر روی چند موضوع جمع کردیم که اصلاح وضع اقتصادی کشور، بازگشت به قانون که بی اعتنایی به آن و یا عدم اجرای قانون مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده بود، مبارزه با فساد و ویژه خواری و کاهش آثار تحریم از این برنامه ها بود.



معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این چهار سرفصل به این نتیجه رسیدیم که باید بر روی توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات تمرکز کنیم، چرا که می توانست در هر چهار موضوع به دولت کمک کند.

جهانگیری تاکید کرد: اگر به دنبال رفاه مردم، خلق ثروت جدید برای کشور، استفاده از خلاقیت و نوآوری نسل جوان هستیم باید بر روی توسعه ارتباطات و فناوری تمرکز کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: