کد خبر: ۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - 2013September 07
شفاآنلاین - انجمن حمايت از بيماران روماتيسمي (ابر) با هدف حمايت هاي اجتماعي، معنوي و مالي از بيماران روماتيسمي با مجوز وزارت كشور آغاز به كار كرد.
به گزارش شفاآنلاین،  دكتر فرهاد غريب دوست، رييس اين انجمن با اعلام خبر فوق گفت: از اهداف اين انجمن، ايجاد سايت بيماران روماتيسمي و ثبت اطلاعات مرتبط به منظور امور تحقيقاتي و همچنين مراكز مربوط آماري كشور است. وي ادامه داد: جمع آوري داده هايي در مورد تاريخچه بيماري و نحوه زندگي بيماران روماتيسمي براي اطلاع ساير بيماران از ديگر اهداف اين انجمن است كه از بيماران مبتلا به بيماري لوپوس، اسكلرودرمي، آرتريت روماتوئيد، بهجت، اسپونديلوآرتروپاتي و واسكوليت درخواست مي شود تا با مراجعه به سايت انجمن به نشاني www.abrcr.ir مشخصات خود را ثبت كنند. روابط عمومي اين انجمن به نقل از غريب دوست گزارش داد: تهيه بروشورهاي درماني مناسب و نشريه داخلي، تشكيل جلسات مستمر پرسش، پاسخ و مشاوره در محل كار، ايجاد باشگاه بيماران روماتيسمي براي انجام ورزش هاي مناسب، آشنايي بيماران با يكديگر و در نهايت همياري و همكاري با يكديگر از ديگر اهداف انجمن حمايت از بيماران روماتيسمي از ابعاد اجتماعي است. وي گفت: يكي از مشكلات بيماران روماتيسمي در كشور، آشنا نبودن آنان با مراكز درماني مرتبط با بيماري آنان و در صورت آشنايي با اين مراكز، مشكلات مربوط به بستري شدن و هزينه هاي درماني است. غريب دوست افزود: برقراري ارتباط با بيمارستان هاي مختلف در سراسر كشور به منظور سهولت در بستري و انجام اعمال جراحي با لحاظ كردن تخفيف هاي لازم از ديگر برنامه هاي اين انجمن است. رييس انجمن حمايت از بيماران روماتيسمي از تعامل با محيط هاي كاري و مسئولان واحدهايي كه بيماران روماتيسمي در آن مشغول به كار هستند با هدف مناسب سازي ساعت و فضاي كار بيماران به عنوان ديگر اهداف اين انجمن نام برد كه در قالب حمايت هاي اجتماعي و معنوي از اين بيماران انجام خواهد شد. وي ادامه داد: برقراري ارتباط با مسئولان وزارت كار و امور اجتماعي براي ارايه پيشنهادها در خصوص كمك به بيماران روماتيسمي در محل كار، تشكيل كميته اشتغال يا اشتغال زايي براي بيماران از ديگر برنامه هاي اين انجمن براي حمايت از بيماران روماتيسمي است. غريب دوست افزود: ايجاد صندوق هاي حمايتي مالي به منظور كمك به بيماران براي تهيه دارو از يك سو و از سوي ديگر، اعطاي وام بلاعوض توسط صندوق فوق به منظور ادامه درمان و رفع بخشي از مشكلات مالي بيماران از ديگر اهداف اين انجمن در قالب حمايت هاي مادي است كه اميد مي رود در آينده اي نه چندان دور محقق شود. وي اضافه كرد: از بيماران روماتيسمي درخواست مي شود با مراجعه به سايت انجمن، نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام كنند. همچنين از نيكوكاران و خيرين سلامت تقاضا مي شود با مراجعه به اين انجمن، دست اندركاران آن را براي فراهم آوردن تسهيلات براي بيماران ياري رسانند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ژیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
سلام چرامن نمی تونم توانجمن ثبت نام کنم
مرجان وهابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
سلام. چرا ب راحتی نمیتونم از مرکز روماتولوژی در امیرآباد وقت بگیرم؟در حالیکه معرفی شدم با نامه دکتر به این مرکز.
بهساز بیم
|
United States
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
سلام.در مشهد زندگی میکنم.لطفا انجمن بهجت مشهد انتقال بدین.
این انصاف نیست.5 تا دکتر فوق تخصص باید برم و اون جایی که مثلا سلیاک جزو همین بیماری هست دکتر این تخصص نامه نمیده تحت پوشش انجمن باشم.فک میکنه من دارم دروغ میگم.همسرم تحت پوشش کبدی هست نامه مبهم داده و میگه ببر و هر جا تخفیف داد تحت پوشش برو.این انصافه.من و شوهرن آبرومند بزرگ شدیم.حالا اون دکتر فک میکنه من میخام کلاه سرش بذارم.دکتر ه گفتن انجمن تهران.ایشون ناامید منو نکردن میدونم .میشه زندگی و همسر ول کرد و برم تهران.بمیرم واسه اون دکتر که میگه برو گدایی کن بهتره.چون خودش راحته.
ترو خدا انجمن مشهد انتقال بدین شوهرم کبدش ومن هم بهجت خانوادگ داره میپاشه
در ضمن دکترا نمیشه عوض کنم بقیه همکاراشون میگن بیماری سخته و مریض ما نبودی ممکنه بمیری وباید برگردی جای دکترای خودت
علیرضا آئینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
با سلام وعرض خسته نباشید.من 14 ساله مبتلا به.Asمیباشم ستون فقراتم کلا بهم چسبیده وبه شکل پرانتز رو به جلو خم شدم .پدرومادرم بالای 80 سال سن وتحت پوشش کمیته امداد هستند وبا توجه به زندگی در روستا ومناسب نبودن امکانات زندگی وعدم توانایی نگهداری .توسط پدرو مادرم خواهان زندگی در آسایشگاه کهریزک کرج هستم چون در استان خودمان وکل استانهای غرب کشور آسایشگاه معلولین وجود ندارد در ضمن قادر به پرداخت ماهیانه یک میلیون وپول داروهایم هستم فقط نیاز به مکانی مثل آسایشگاه معلولین هستم در ضمن45 ساله میباشم به خاطر خدا یاری ام کنید با تشکر09197546966
Amam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
سلام دکتر جان چرا کلاس گذاشتی فرم،حمایت، مگه بلدی از این بیماران که زندگیشان داغون شده حمایت بکنی، همون حق ویزیت بگیر کاری هم به این بندگان مظلوم خدا نداشته باش
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
من که آدرس سایت رو میزنم باز نمیکنه ...
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
من که آدرس سایت رو میزنم باز نمیکنه ...
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
منم هرکاری کردم نتونستم فرم عضویت رو مشاهده کنم تا بتونم تکمیلش کنم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: