کد خبر: ۶۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 17
شفاآنلاین:بیمه و بانک>بورس>محصولات شرکت با قیمتی بالاتر عرضه می شود و عقد قرارداد بین این شرکت و شرکت های انبوه سازی توجیهی ندارد و سیاست شرکت فروش به عاملیتها است نه انبوه سازان و این خبر صرفاً شایعه می باشد.
به گزارش شفا آنلاین : خبری مبنی بر انعقاد قرارداد با ارزش بالا در شرکت تولیدی کاشی تکسرام با یک انبوه ساز بزرگ به گوش می رسید که در گفتگو با مدیر عامل این شرکت صحت و سقم آن را جویا شدیم.

مدیر عامل شرکت کاشی تکسرام در این خصوص اظهار داشت: محصولات شرکت با رنج قیمتی بالایی عرضه می شود و عقد قرارداد بین این شرکت و شرکت های انبوه سازی توجیهی ندارد و سیاست شرکت فروش به عاملیتها است نه انبوه سازان و این خبر صرفاً شایعه می باشد.

امین همتی براتی در ادامه افزود: به دلیل رکود اقتصادی کشور، شرکت در نظر دارد تا صادرات خود را به کشورهای آسیای میانه، روسیه و ترکیه به میزان 30 درصد افزایش دهد، که در این خصوص مقدمات یکسری از قراردادها در شرف انجام می باشد.

وی در رابطه با برنامه های آتی شرکت اظهار داشت: شرکت در حال انجام مطالعاتی در خصوص طرح توسعه ای مبنی بر بالا بردن کیفیت و نو آوری در محصولات می باشد و این طرح تمرکز بر تولید محصولات جدیدی با کیفیت بالاتر که در کشور به صورت محدود تولید می شود دارد، که از آن جمله می توان به تولید سرامیک های با ضخامت اندک و با سایز های بزرگ اشاره کرد.

همتی براتی در رابطه با افزایش هزینه حامل های انرژی اظهار داشت: نزدیک 25 درصد افزایش هزینه حامل های انرژی را شاهد بودیم که پیگیر این موضوع هستیم چراکه به دلیل شرایط رکود اقتصادی و کاهش تعرفه های واردات این صنعت، قیمت محصولات در حال تعدیل می باشد و این افزایش هزینه حاملهای انرژی در کنار کاهش قیمت محصولات کم لطفی دولت به شرکت ها می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: طبق برنامه، تا پایان اردیبهشت ماه صورتهای مالی حسابرسی نشده شرکت در حالی ارائه خواهد شد که شرکت علاوه بر پوشش سود پیش بینی شده، احتمالاً تعدیل مثبت اندکی را به همراه خواهد داشت. برای سال مالی جاری نیز در صورت بهبود شرایط اقتصادی بودجه پیش بینی شده را محقق خواهیم کرد.



منبع : بورس نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: