کد خبر: ۶۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 18
شفاآنلاین _بانک وبیمه>ارتباطات> مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، بر نقش واحدهای روابط عمومی در تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخگویی سازمانهای ایرانی تاکید کرد .

به گزارش شفاآنلاین ، زمانه ای که ما در آن متولد شدیم و زندگی می کنیم را "عصر ارتباطات" نامیده اند ، عصری که ظهور و بروز فن آوری های نوین در این حوزه از دانش ، فرآیندها و رویدادهایی را شکل داد و قوام بخشید که حیات بشر را بیش از هر عامل دیگر تحت تاثیر خود قرار داد.

در ایامی که ارتباطات و روابط عمومی در مویرگ‌های زندگی انسان‌ها نفوذ کرده و بخشی جدانشدنی از پدیده‌های مختلف اجتماعی شده است، نقش کارگزاران و کارشناسان حوزه ارتباطات در نشر آگاهی و تقویت فرهنگ پاسخگویی برجسته‌تر از همیشه به نظر می رسد.

در چنین فضایی روابط عمومی‌ها با تنوع وظایف و کارکردهای خود، رسالت مهم و خطیری را بر عهده دارند. دست‌اندرکاران این نهاد وظیفه دارند ضمن مدیریت نظام ارتباطی سازمان خود، به سازماندهی ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی نیز بپردازند ، بویژه در فضای اقتصادی کشور، اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی می‌توانند با برقراری ارتباطی دو سویه، هدفمند و مستمر، در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان خود، تاثیری کلیدی برا افزایش مشتری مداری و مسئولیت پذیری در سازمانهای ایرانی داشته باشند .

27 اردیبهشت ماه ، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمام اساتید و دانش پژوهان علوم ارتباطات در کشور ، اصحاب رسانه  و اهالی قلم و مدیران و کارشناسان و کارکنان خانواده بزرگ روابط عمومی تبریک عرض نموده و امید به کسب توفیقات بیشتر در عرصه آگاهی بخشی برای این عزیزان دارم .
 
بینا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: