کد خبر: ۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 14
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>گیاهان دارویی>مدیرعامل شرکت کشت و صنعت گیاهان دارویی سهاجیسا با اشاره به اینکه در تولید روغن خوراکی از سه نوع آنتی اکسیدان وارداتی شیمیایی استفاده می شود، از تولید اکسیدان گیاهی برای اولین بار در کشور خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین،دکتر آرش سید صالحی افزود: محصولات جدید این شرکت شامل سبزی خشک، پودر میوه، اسانس اِنکپسوله و آنتی اکسیدان گیاهی در بخش نمایشگاهی کنگره به منحصه ظهور گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شرکت سها در سال ۹۴ علاوه بر صنایع دارویی در حوزه صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی ورود پیدا می کند، افزود: واحد سبزی خشک‌کن این شرکت پس از دوازده سال بطور مجدد فعال شده است و سبزی و میوه‌جات خشک و همچنین پودر میوه‌جات از قبیل پودر زرشک با روش متفاوت صنعتی را عرضه می‌کند.

به گفته سید صالحی، یکی از مهمترین محصولات عرضه شده شرکت سها جیسا در این نمایشگاه، آنتی اکسیدان گیاهی تهیه شده از چای سبز بوده که بیشتر در روغن‌های خوراکی، محصولات آرایشی بهداشتی و انواع سس و کنسرو قابل استفاده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از سه نوع آنتی اکسیدان شیمیایی وارداتی برای تولید روغن‌های خوراکی استفاده می‌شود که مدعی هستیم امنیت غذایی آنتی اکسیدان گیاهی بیشتر است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت گیاهان دارویی سهاجیسا با اشاره به عرضه اسانس های مختلف با چندین ویژگی خاص، توضیح داد: اسانس های موجود اکثرا محلول در چربی بوده و طول عمر کوتاهی دارند که در صنایع دارویی باید از دز بالایی استفاده شوند، در حالی که محصولات اِنکپسوله با رویکرد غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی به صورت جامد، محلول در آب و تا ۱۰ سال با حفظ خاصیت ماندگاری عرضه شده‌اند.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: