کد خبر: ۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 14
شفاآنلاین _بیمه وبانک>بیمه>مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم پرونده پرداخت خسارت 100 میلیون تومانی به بازماندگان یک کاپیتان کشتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین ،سعید گیوه‌چی با بیان این که یکی از کارمندان شرکت کشتیرانی به نام «کاپیتان سهیل سلیمانی» آبان ماه سال گذشته بر اثر سقوط از کوه فوت کرده‌است، گفت: سال گذشته شرکت بیمه معلم بیش از 4000 فقره بیمه‌نامه مستمری و بازنشستگی برای کارکنان شرکت کشتیرانی صادر کرد که مرحوم سلیمانی هم از جمله این کارمندان بود.

وی افزود: پوشش فوت این بیمه‌نامه 25 میلیون تومان بود، اما چون فوت بر اثر حادثه رخ داده بود این خسارت تا سه برابر افزایش یافت و رقم خسارت پرداختی به خانواده آن مرحوم به همراه اندوخته ریاضی و سایر مبالغی که به صورت قانونی برایش در نظر گرفته شد، به 100 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

گیوه‌چی با تاکید بر این که مر حوم سلیمانی به عنوان بیمه‌گزار تنها 8 ماه حق بیمه پرداخت کرده‌ بود، افزود: او هنوز در سال اول پوشش بیمه‌ای خود بود که دچار حادثه شد.

وی با بیان این که پس از وقوع این حادثه و تکمیل پرونده فوت، امور مربوط به انحصار وراثت و سایر امور مرتبط، بیمه معلم پرونده را به جریان انداخت، ادامه داد: در کمترین زمان ممکن این پرونده به مرحله پرداخت خسارت رسید.

مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم با اشاره به این که با توجه به سکونت وراث ایشان در شهر مقدس مشهد، مدیران شعبه مشهد در مراسمی ضمن ابزار تسلیت و همدردی به بازماندگان آن مرحوم، چک مربوط به خسارت را به آنها تحویل دادند،‌ گفت: روز 9 فروردین خسارت مربوطه تسویه شد.

به گفته گیوه‌چی، حضور فعالان بیمه عمر و نیز جمعی از مدیران کشتیرانی در این مراسم باعث شد علاوه بر این که اقدامات بیمه معلم در زمینه پوشش‌های بیمه‌ای اطلاع رسانی شود، هر گونه ابهام درباره پرداخت خسارت‌ به بیمه‌گزاران مستمری، بازنشستگی و عمر نیز برطرف شود.

سعید گیوه چی، مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم افزود: در این جلسه خانواده مرحوم پس از مشاهده پرداخت خسارت و ایفای تعهدات شرکت بیمه معلم، خواهان صدور بیمه‌نامه عمر برای خود بودند که بیمه‌نامه عمر فرزند ایشان خانم آرمیتا سلیمانی نیز صادر شد.
 
بینا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: