کد خبر: ۶۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 10
شفاآنلاین _بیمه وبانک>اجتماعی>بیمه مرکزی اعلام کرد: صدور بیمه نامه و ارائه خدمات بیمه‌ای در حوزه کاری این سازمان قرار ندارد و افرادی که با این نام فعالیت می‌کنند، غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی به دنبال دارد.

به گزارش شفاآنلاین ،در این اطلاعیه آمده است: برخی افراد سودجو در تماس تلفنی با شهروندان، خود را نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده و در قبال اخذ مبالغی، به ارائه کارت تخفیف برای صدور بیمه نامه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو یا فروش لوازم اطفای حریق اقدام می‌کنند.

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه تأکید کرده است که بیمه مرکزی نهاد ناظر بر فعالیت شرکت‌های بیمه بازرگانی است و بنابراین صدور بیمه نامه و ارائه خدمات بیمه‌ای در حوزه کاری این سازمان قرار ندارد و افراد مذکور نیز هیچگونه مجوزی از بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه ندارند و فعالیت این گونه افراد یا شرکت‌ها، غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی به دنبال دارد.

بیمه مرکزی به همه هموطنان عزیز توصیه کرده است که برای خرید بیمه نامه مورد نیاز حتماً به شعب یا نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های بیمه مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، هموطنان گرامی می‏توانند برای اطلاع از فهرست و مشخصات شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌‏ها و کارگزاری‌های بیمه مجاز به نشانی الکترونیکی www.centinsur.ir  پایگاه اطلاع رسانی نظارت بیمه مرکزی مراجعه کنند.
 
 روابط عمومی بیمه مرکزی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: