کد خبر: ۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 08
شفا آنلاين:جامعه پزشکی>هلال احمر-نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با نخستین روز از هفته هلال احمر به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، فعالیت‌های این جمعیت را تشریح کرد.

به گزارش شفا آنلاين،حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در روز 18 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان یکی از سخنرانان نماز جمعه به سخنرانی پیرامون اقدامات هلال احمر و خدماتی که در هفته هلال احمر به مردم ارائه می‌شود، پرداخت.

همزمان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین معزی در نماز جمعه تهران، در نماز جمعه سایر کلان‌شهرها و شهرستان‌ها نیز در مورد عملکرد و فعالیت‌های هلال احمر سخنانی می‌شود. همچنین داوطلبان، جوانان، امدادگران و همچنین مدیران این جمعیت به همراه سایر نمازگزاران برای حمایت از مردم مظلوم یمن پس از نماز عبادی – سیاسی جمعه شرکت می‌کنند.

بر این اساس راهپیمایی نمازگزاران تهرانی از تمامی درب‌های دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین با سر دادن شعارهایی برای محکوم کردن حملات غاصبانه عربستان سعودی به یمن انجام می‌شود.

راهپیمایی نمازگزاران داوطلب، جوانان، امدادگران و همچنین مدیران جعیت هلال احمر به همراه سایر نمازگزاران امروز در بیش از 770 شهر برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم یمن صورت می‌پذیرد.

هفته هلال احمر از امروز 18 اردیبهشت آغاز و تا 24 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

در این راستا حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، با گرامی‌داشت روز جهانی هلال احمر، اظهار داشت: اسلام دین مهربانی است و بر همین اساس دست احسان و نیکی به سوی مردم مظلوم جهان به ویژه مردم یمن باز خواهد شد.

اعزام کشتی نجات ایران به یمن

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: کشتی نجات حاوی محموله‌های دارویی و کالاهای مورد نیاز اولیه مردم یمن، فردا (شنبه 19 اردیبهشت) عازم آن کشور می‌شود.



تسنیم




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: