کد خبر: ۶۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 07
شفا آنلاين:پزشکی>سلامت>یافته ها-رییس انجمن آترواسکلروزیس ایران با بیان اینکه قرص های حاوی ترکیبات توامان ضدلخته و انعقاد، ضد فشارخون و کاهنده چربی خون وارد عرصه پزشکی شده، گفت: بیماران با استفاده از این تکنولوژی جدید، با تعداد قرص کمتر نتایج مشابه را دریافت می کنند.

به گزارش شفا آنلاين،از انجمن آترواسکلروزیس ایران، مسعود قاسمی با اشاره به اینکه پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین از 22 تا 25 اردیبهشت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود، گفت: در این همایش آخرین دستاوردهای علمی شامل جدیدترین تکنولوژی ها و داروهای قلب و نیز پروتکل های درمان بیماری های قلبی ارائه می شود.


رئیس همایش قلب و فناوری های نوین با بیان اینکه مبحث مهمی دیگری نظیر آنفارکتوس حاد قلبی و درمان آن در همایش قلب و فناوری های نوین خواهیم داشت، گفت: بسیج امکانات بیمارستانی برای بیماران مبتلا به آنفارکتوس حاد از اقدامات موثری است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید در این زمینه انجام دهد.

قاسمی افزود: بسیار مهم است که بیمار را در دقایق اول به امکانات پزشکی اورژانس و کت لب برسانند تا آنژیوپلاستی و سایر اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان مناسب برای نجات بیمار قلبی و رساندن وی به مرکز درمانی، بستگی به وضعیت بیمار دارد، گفت: ایده آل ترین زمان برای نجات بیمار کمتر از یک و نیم ساعت است، البته اگر شرایط بیمار مناسب باشد تا 6 ساعت اول هم می توان نتایج مطلوبی دریافت کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: