کد خبر: ۶۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 05
شفاآنلاین:سلامت>بهداشت و درمان>معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقیم شدن پزشکان در بخش های اورژانس امسال در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد آقاجانی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح همایش نقد دولت یازدهم در حوزه سلامت با بیان اینکه برای توسعه و بهبود اورژانس برنامه های مهمی اجرا کرده ایم ، این مطلب را بیان کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سووالی در خصوص پزشکان مقیم در اورژانس ها افزود: در بخش های اورژانس ، در خصوص نیروی انسانی مشکلاتی داریم و نمی توان در یک بیمارستان در همه رشته ها و تخصص ها ، پزشک مقیم داشت اما در رشته هایی که حضور آنها لازم است، همواره پزشکان مورد نظر در بیمارستان ها مقیم شده اند و نظارت های لازم بر حضور آنان نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: البته در این خصوص (موضوع پزشکان مقیم) نقاط ضعفی داریم اما این وضعیت رو به بهبود است و امسال لکه گیری های لازم را برای برطرف کردن این نقاط ضعف انجام خواهیم داد.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به سووال دیگر  در رابطه با زایمان های طبیعی نیز گفت: زایمان طبیعی به صورت رایگان در تمام بیمارستان های دولتی انجام می شود.

آقاجانی افزود: خوشبختانه همه زایمان هایی طبیعی در سال 93 به صورت رایگان در تمام بیمارستان های دولتی تحت نظر وزارت بهداشت انجام شد.

وی یادآور شد: بیمارستان هایی که در شمول اجرای طرح گسترش زایمان طبیعی قرار داشتند بابت زایمان ها هیچ گونه هزینه ای از افراد دریافت نکردند و در پایش هایی که داشتیم نیز یک مورد هم پیدا نشد که در آن تخلفی صورت گرفته باشد و بیمارستان پولی دریافت کرده باشد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: