کد خبر: ۶۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 04
شفاآنلاین:بیمه و بانک>پست بانک>دکتر فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع معاون پیشین و معارفه معاون جدید مدیریت شعب استان مازندران بر بازاریابی مستمر برای جذب منابع بیشتر تأکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین،وی در این مراسم که با حضور محمد رحمانی رئیس اداره‌کل امورشعب و مدیر و رؤسای دوائر ستادی و شعب استان مازندران برگزار شد ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام علی و حضرت امام محمدتقی علیهما‌سلام، روز پدر و روز جهانی کارگر و همچنین تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری به تبیین برنامه‌ها و اهداف بانک درسال 94 از جمله افزایش شعب باشگاه طلائی پرداخت و اظهار داشت: حرکت روبه رشد استان باید همچنان تداوم یافته و با ایجاد انگیز مضاعف، هدف سپرده‌ای استان با کمک همه کارکنان و مدیران دفاترخدمات‌بانکی افزایش یابد.
محمود یوسفی مدیرشعب استان مازندران نیز در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات معاون پیشین استان و تبریک به معاون جدید، گزارشی از عملکرد شعب و دفاترخدمات بانکی تابعه را ارائه نمود.
رحمانی هم در ادامه، همدلی و همزبانی را در امور محوله یکی از محورهای تحقق اهداف ابلاغی درسال جاری برشمرد و از تلاش‌های آقای شعبانعلی رجبی در مدت زمان مسئولیت معاونت پست بانک مازندران سپاسگزاری نمودند.
همچنین سیدابراهیم حسینی، یحیی حاجیان و اصغر یوسفی رؤسای شعب قائمشهر، نکاء و بهشهر و جواد فضائی قره‌بلاغ کارشناس روابط‌عمومی و بازاریابی استان به نمایندگی از کارکنان استان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در ادامه نیز شعبانعلی رجبی و کامران طیبی ضمن تقدیر از حسن اعتماد مسئولان بانک به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
گفتنی است: در پایان این مراسم ضمن تقدیر از شعبانعلی رجبی معاون پیشین مدیریت شعب استان مازندران، کامران طیبی نیز به سمت سرپرست معاونت این استان معرفی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: