کد خبر: ۶۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 29
شفاآنلاین_بانک وبیمه>بهره وری>چهارمین همایش افتتاحیه برنامه‌های تعالی سازمانی بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۴، در محل سالن فرهنگی- ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.
به گزارش شفاآنلاین،در این مراسم که با حضور مدیران و مسوولان سازمان مدیریت صنعتی و مدیران و کارشناسان بانک‌ پاسارگاد برگزار شد، دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک با اشاره به این نکته که بانک‌پاسارگاد در بین ۳۶۰‌بانک و موسسه اسلامی به لحاظ بهره‌وری و بازگشت سرمایه رتبه اول را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد طی مدت ۹ سال فعالیت مالی و اجتماعی خود هر سال توفیقات جدیدی را به‌دست آورده و چهارمین‌بار است که از سوی موسسه بنکر به‌عنوان بانک برتر ایران انتخاب شده است.

دکتر قاسمی ، بانک پاسارگاد در سال ۲۰۱۲ نیز به‌عنوان بانک پیشرو در خاورمیانه و اولین بانک در بین ۱۰‌بانک برتر برگزیده شده و در همان سال بین ۲۵ بانک پیشرو دنیا رتبه نهم را از آن خود کرده و امروز نیز به لحاظ بازگشت سرمایه نسبت به دارایی رتبه اول را از آن خود کرده که این نشان‌دهنده توجه به بحث مسوولیت‌های اجتماعی بانک است.

مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد با بیان این نکته که در دوازدهمین دوره جایزه تعالی‌سازمانی، بانک‌ در چهارمین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی شد، تصریح کرد: تمام جوایز کسب‌شده از سوی بانک‌پاسارگاد یک‌طرف و این عنوان برای ما در طرف دیگر قرار دارد زیرا جایزه‌ای است که به لحاظ تحول ایجاد شده، کسب شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه رتبه خود را حفظ کنیم؛ باید برنامه تحول داشته‌باشیم و این خود باعث می‌شود که بانک به صورت دینامیک رو به جلو و تحول بهتر و بیشتر حرکت کند.

مهندس نیک‌روش، مدیر تعالی سازمانی بانک‌ پاسارگاد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه تعالی سازمانی در سال‌های گذشته، گفت: این اقدامات خاص بانک‌پاسارگاد در نوع خود بی‌نظیر است و موجب شده است، همه همکاران در کلیه شعبه‌ها و نیز در ستاد، از آگاهی و بینش خوبی نسبت به تعالی سازمانی برخوردار باشند. وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد در نقش الگو برای سایر سازمان‌ها قرار دارد و به‌ویژه در بحث مسوولیت‌های اجتماعی توانسته‌است، در قالبی استاندارد، گزارش منسجم و مناسبی را منتشر کند.
نکته قابل‌توجه آن است که دومین گزارش مسوولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد نیز به دو زبان فارسی و انگلیسی، در دست انتشار است.

در حوزه نظام آموزش و توسعه سرمایه انسانی نیز اقدامات موثری انجام شده‌است. در حوزه برند‌سازی، در کنفرانس مدیریت ارزش‌آفرینی نیز کاری که بانک‌پاسارگاد در بحث ارزش‌گذاری برند، در سطح بین‌المللی انجام داده است، به‌عنوان یک تجربه کارآمد ارائه شد.وی ادامه داد: پس از انتخاب بانک‌پاسارگاد، به‌عنوان اولین سازمان برتردانشی و سازمانی که نسبت به سایر سازمان‌ها، بیشترین رشد را داشته‌است.

سازمان‌های متعددی، انتقال تجربه‌های بانک‌پاسارگاد را درخواست کرده‌اند و در این راستا، جلساتی با مدیران این سازمان‌ها برگزار شده‌است. همچنین در حوزه بهره‌وری و کارآفرینی اقدامات مشابه صورت گرفته است.
 
روابط عمومی بانک پاسارگاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: