کد خبر: ۵۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 26
شفاآنلاین_سلامت >سلامت جنسی>بااینکه اندام تناسلی مردن و زنان هر دو بوی خاصی دارد، اما این بو معمولاً برای افراد زننده نیست.

به گزارش شفاآنلاین،بااینکه اندام تناسلی مردان و زنان هر دو بوی خاصی دارد، اما این بو معمولاً برای افراد زننده نیست.

عفونت های باکتریایی

در برخی موارد، ممکن است زن دچار عفونت باکتریایی یا عدم توازن باکتریایی باشد که آن بوی زننده و تند را ایجاد می‌کند. محیط واژن بسیار حساس است و ممکن است زنان دچار عفونت‌های واژنی شوند که هیچ ارتباطی با بیماری‌های مقاربتی ندارد. بنابراین این بو لزوماً نشانه داشتن بیماری مقاربتی در فرد نیست.

در سایر مواقع، بوی تند اندام تناسلی می‌تواند نشانه وجود مشکلی در غدد عرق فرد باشد.

حرف زدن درمورد بوی اندام تناسلی

حرف زدن درمورد بوی اندام تناسلی همسرتان کار بسیار سختی است مخصوصاً اینکه بیشتر زنان و مردان درمقابل نحوه پذیرش همسرشان از بدن آنها بسیار حساس هستند. افراد معمولاً دوست دارند برای همسرشان جذاب و دلپذیر باشند و اگر احساس کنند که بوی بدی می‌دهند باعث می‌شود نتوانند احساس دلپذیر بودن کنند.

به همین علت، باید تا می‌توانید با نرمی و محبت این بحث را با او آغاز کنید. یک انتخاب این است که به او بگویید که می‌خواهید درمورد چیزی با او حرف بزنید، مسئله‌ای که خودتان برای گفتن آن احساس ناراحتی می‌کنید چون نمی‌خواهید او را نگران کنید یا کاری کنید که تصور کند جذاب و دلپذیر نیست.

اما، می‌توانید بگویید که متوجه بوی تندی از اندام تناسلی او حین رابطه‌جنسی شده‌اید و مطمئن نیستید که از بدن خودتان است، از بدن اوست یا ترکیبی از بوی بدن هر دوی شما. و بااینکه آن بو اصلاً بوی بدی نیست اما بویی تند است و فکر می‌کنید که بد نیست درمورد آن با متخصص زنان مشورت کنید.

فقط او نیست!

بیان موضوع به این ترتیب به او کمک می‌کند که احساس نکند مورد انتقاد قرار گرفته است یا اینکه شما او را مقصر می‌دانید. همچنین واقعاً این امکان وجود دارد که بو فقط از بدن او نباشد و بخاطر ترکیبی از بوی بدن هر دو شما باشد. زنان و مردان معمولاً متوجه می‌شوند که وقتی ترشحات بدنشان با یکدیگر ادغام شود، بوی بدنشان متفاوت می‌شود.


 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: