کد خبر: ۵۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 16
در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد؛
شفا آنلاين-نتایج درمان زخم با روش ماگوت تراپی که برای اولین بار در کشور، توسط مرکز جامع ترمیم زخم جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران به کار گرفته شده، فردا در همایش بیوتراپی در ترمیم زخم ارائه می‌شود.

به گزارش شفا آنلاين،به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، غلامرضا اسماعیلی جاوید، مدیر مرکز جامع ترمیم زخم جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با اعلام این مطلب گفت: کلینیک ماگوت درمانی این مرکز، دی سال گذشته راه اندازی شده و تاکنون بیش از 30 نفر از بیماران با این روش تحت درمان قرار گرفتند که نتایج حاصله بسیار رضایت بخش بوده است. 

وی با اشاره به اینکه ماگوت درمانی یک کار تیمی است تصریح کرد: این نوع درمان از علم حشره شناسی تا پزشکی عمومی و تخصصی و پرستاری را در بر می‌گیرد. در چرخه تولید تا درمان ماگوت تراپی حتماً نیاز به کار تیمی است تا بتوانیم ماگوت های موثر و با کیفیت بالاتری را برای درمان زخم تهیه کنیم .

مدیر مرکز جامع ترمیم زخم جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران ادامه داد: در همایش بیوتراپی در ترمیم زخم با محوریت ماگوت درمانی که روز پنج شنبه 27 فروردین توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می شود نتایج حاصل از روش ماگوت تراپی در مرکز جامع ترمیم زخم جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و استانداردهای لازم برای بکارگیری این روش ارایه می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: