کد خبر: ۵۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 12
شفاآنلاین - ساکنان منطقه هشت شهرداری مشهد و شاید بسیاری از شهروندان مشهدی، چهارراه گلستان را با ساختمانی نیمه مخروبه به یاد داشته باشند که با آهن‌هایی بزرگ از جهات مختلف مهارشده است.

سرانجام ساختمان مخروبه متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خیابان گلستان تخریب شد.

به گزارش شفاآنلاین؛ حالا اما این ساختمان تخریب شده و قرار است به زودی ساخت و ساز آن آغاز شود تا بخشی از چهره زشت این منطقه از شهر از بین برود.
شهردار منطقه هشت مشهد در این باره  می‌گوید: «این ساختمان از مدت‌ها قبل به این شکل درآمده و خطرات زیادی برای ساکنان و شهروندان به وجود آورده بود که با صدور حکم قضایی، تخریب و ایمن‌سازی معبر انجام شد.»
«جواد اصغری» با تأکید بر این‌که این اقدام با رعایت کلیه شرایط و ضوابط حقوقی و با بسیج عوامل انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، آتش‌نشانی و تیم اجرائیات منطقه هشت صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: «پیگیری‌های زیادی از سوی شهرداری و مقام قضایی انجام‌شده بود که سرانجام با صدور حکم قضایی، تخریب این ملک محقق شد. تخریب این ملک با حکم قضایی و به‌منظور رفع خطر از اهالی و ایمن‌سازی مسیر تردد برای مردمی است که از این خیابان استفاده می‌کنند.»
وی بابیان این‌که مالک این ملک، دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، اضافه کرد: «در تخریب این ساختمان دقت لازم لحاظ شد تا به واحدهای تجاری مجاور که در حل فعالیت هستند آسیبی وارد نشود.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: