کد خبر: ۵۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 10
شفا آنلاين-مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، تقویت امداد هوایی و اورژانس پیش بیمارستانی را یکی از اولویت های هلال احمر در سال ۹۴ عنوان کرد.

به گزارش شفا آنلاين،وحید رحمتی به برنامه ها و ماموریت های مهم جمعیت هلال احمر در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه قرار است جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی، تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند، از همین رو جمعیت هلال احمر در صدد تقویت امداد هوایی و اورژانس پیش بیمارستانی است تا بتواند بیش از پیش در ماموریت های امداد و نجات فعال باشد.

وی همچنین از توسعه خدمات توانبخشی جمعیت هلال احمر به عنوان یکی دیگر از اولویت های سال ۹۴ نام برد و گفت: ایجاد و گسترش مجتمع های توانبخشی در سراسر کشور، در دستور کار هلال احمر قرار دارد.

رحمتی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر نیازمند توسعه و گسترش برنامه های آموزشی و راهبردی است، تصریح کرد: بر اساس دستور رئیس جمعیت هلال احمر، موضوع ایجاد معاونت آموزشی در هلال احمر، یکی دیگر از برنامه هایی است که امسال به دنبال انجام آن هستیم.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، در ادامه از تقویت ساختار سازمان امداد و نجات به منظور آمادگی بیشتر در انجام ماموریت های امداد رسانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه انجام ماموریت های امداد و نجات، یکی از مهمترین کارکردهای جمعیت هلال احمر محسوب می شود، بنابراین لازم است که با شناسایی نقاط ضعف و قوت ماموریت های امداد و نجات، بیش از پیش برای خدمت رسانی به مردم، آماده بود.



مهر




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: