کد خبر: ۵۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 10
شفاآنلاین_مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در دیداری صمیمانه با بانوان شاغل در ستاد این بانک ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت:
به گزارش شفاآنلاین،وی بیان کرد:ان شاءا... امسال سال پربرکتی برای ما خواهد بود چراکه آغاز سال جدید با نام مبارک بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه زهرا(س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام مزین شده است وی در ادامه خاطر نشان ساخت: این روزها نیز با نام این بانوی بزرگوار و گرامیداشت مقام مادر و زن متبرک شده است .
 
شما نقشی اساسی و حیاتی را در جامعه ایرانی و اسلامی ایفا خواهید کرد چراکه آینده سازان این مرز و بوم در دامن شما بانوان پاکدامن و مومن خداوند متعال رشد پیدا خواهند کرد .
 

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان با ابراز رضایت از عملکرد کارکنان زن بانک حکمت ایرانیان افزود : نقش و کارکرد شما در محیط کار نیز بسیار مفید بوده و هست چرا که شما صاحب فکر و اندیشه هستید و امیدوارم با بهره گیری از شخصیت والامقام حضرت فاطمه زهرا (س) در کار خود و همچنین زندگی روزمره بیش از پیش موفق عمل کنید .
 

بر اساس این گزارش ، در پایان این مراسم از بانوان بانک حکمت ایرانیان نیز با اهداء هدایایی به رسم یاد بود تجلیل و قدردانی شد
 
روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سمیرا امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر عسکرزاده مدیر عامل محترم بانک حکمت ایرانیان "
با تشکر از زحمات شما "اینجانب از فرزندان نظامی هستم و در حال حاضر مشغول به کار در یکی از شرکت های تابعه بانک حکمت" از آقای دکتر درخواست داریم به اولویت استخدام فرزندان نظامی تاکید داشته باشند "
سپاسگزارم "
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: