کد خبر: ۵۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 22
شفاآنلاین_تیمی از روان‌پزشکان دریافتند که زنانی که خط فک‌شان خیلی در چشم باشد، چهره‌شان به طور غریزی توی ذوق مردان می‌خورد چرا که خط فک نشان‌دهنده‌ی بی‌بند‌و‌باری جنسی است.

به گزارش شفاآنلاین،چانه‌های بزرگ، چندان بدفرم نیست. تیمی از روان‌پزشکان دریافتند که زنانی که خط فک‌شان خیلی در چشم باشد، چهره‌شان به طور غریزی توی ذوق مردان می‌خورد چرا که خط فک نشان‌دهنده‌ی بی‌بند‌و‌باری جنسی است. 

در این راستا دانشمندان گروهی از زنان را گرد آورده و در قالب پرسش‌نامه‌هایی حاوی سؤالاتی درباره نگرش‌ها و فعالیت‌های جنسی‌شان در گذشته، سؤالاتی مطرح کردند. بنا به هر دلیلی، زنانی که چانه بزرگی داشتند تقریبا همواره وضعیت جنسی‌شان پرجنب و جوش‌تربود. آنها این آزمایش را بر روی مردان هم انجام دادند تا از روی عکس، زن مطلوبشان را انتخاب کنند.


باید گفت که مردان چیزی درباره پرسش‌نامه جنسی نمی‌دانستند، اما به نظر می‌آمد چندان علاقه‌ای به زنان با فک بزرگ ندارند. اما محققان فکر می‌کنند که علاقه غریزی مرد در این‌باره کمی پیچیده‌تر است.
 

چانه‌های قوی و محکم و «صورتی تقریباً مردانه در زنان» نشانه‌های میزان بیشتر تستسترون است و این فرضیه را نقض می‌کند که میزان تعدد روابط جنسی در بین زنانی با فک بزرگ بیشتر است. این نکته برای مردها بسیار حائز اهمیت است چرا که از زنان بی‌وفا خوش‌شان نمی‌آید.
یاهو
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
قانع کننده نیست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: