کد خبر: ۵۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 09
مدير عامل مؤسسه صندوق ذخيره فرهنگيان :
شفاآنلاین_دكتر شهاب الدين غندالي، مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان، با بيان اين كه بانك سرمايه از جايگاه و ظرفيت بسيار مناسبي خصوصاً در حوزه آموزش و پرورش كشور برخوردار است، اظهار داشت: با ارائه خدمات بانكي شايسته به اين قشر مهم جامعه و مشاركت و همراهي معلمان فرهيخته و جامعه محترم فرهنگيان، يقيناً شعار «بانك خوب سرمايه است» محقق خواهد گرديد.
به گزارش شفاآنلاین، دكتر غندالي تصريح كرد: از زمان تأسيس بانك سرمايه همواره بر اين هدف تأكيد داشتيم كه با سعي و همت مجموعه بانك سرمايه و ارائه بهترين و شايسته ترين خدمات بانكي، به يكي از برترين بانك هاي كشور تبديل خواهيم شد و هم اكنون نيز با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و عزم و اراده اي كه در مجموعه وجود دارد، مطمئن هستيم كه در آينده نزديك به اين هدف مهم دست خواهيم يافت.

مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان اظهار داشت: بايد ضمن بهره گيري از تجربيات گذشته و توجه به واقعيت هاي موجود، نقشه راه را به گونه اي ترسيم كرد تا الزامات فضاي رقابتي و اقتضائات كار در بخش خصوصي به بهترين شكل ممكن اجرايي و عملياتي گردد.

دكتر غندالي افزود: قدرشناسي از كارهاي انجام شده و در مقابل، توجه به هزينه و درآمد دو موضوع مهمي هستند كه جزء اصول و بايسته هاي كار در بخش خصوصي است و غفلت از آن مي تواند روند پيشرفت و ترقي هر سازمان اقتصادي را با كندي مواجه سازد، بنابراين بايد به اين اصول توجه نمود تا راه پيشرفت فراهم گردد.

وي در بخش ديگري از سخنانش ضمن تبريك انتصاب بيرانوند به سمت مديريت عامل بانك سرمايه اظهار داشت: براي انتخاب شخصي متعهد و كاردان همچون آقاي بيرانوند به عنوان مدير عامل بانك سرمايه وقت زيادي صرف كرده ايم و ايشان را از بين حدود ۲۰ نفري كه كانديداي احراز اين پست بوده اند به دليل سه ويژگي «صداقت و درستي»، «وقت گذاري و تعصب نسبت به كار و وظايف محوله» و همچنين «فكر و برنامه علمي و عملياتي كه براي اداره اين بانك داشته اند» انتخاب كرده ايم. بنده ضمن تبريك مجدد اين انتصاب، اميدوارم با حضور مؤثر آقاي بيرانوند و همت و پشتكار كاركنان بانك سرمايه، اين بانك بتواند در آينده اي نزديك به جايگاه ارزنده اي در بين بانك هاي كشور دست يابد.

مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان با تأكيد بر اين كه ما هم در دوره جديد صندوق ذخيره فرهنگيان كارمان را با توكل بر خداوند متعال، مثبت نگري و جلب مشاركت حداكثري و مؤثر فرهنگيان آغاز كرده ايم گفت: بايد فضاي فكري مثبت نگر، پرنشاط و مملو از اميد را در محيط كاري و پيراموني خود توسعه دهيم و مطمئن باشيم كه در سايه اميد، همت و تلاش مضاعف، دستيابي به هر هدفي امكان پذير خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: