کد خبر: ۵۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 11
مدير عامل بانک سپه :
شفاآنلاین-مدیر عامل بانک سپه بر ضروت افزایش همکاری در مسیر اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی تاکید کرد و از رشد 365 درصدی تسهیلات قرض الحسنه بانک در سال جاری خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین از  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ؛ سید کامل تقوی نژاد توجه بانک سپه به رفع نیازهای ضروری مردم را از دیگر برنامه های مهم اعلام کرد و گفت : در سال جاری بیش از840 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از 24 هزار متقاضی پرداخت شده که بیانگر رشد 365 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.
وی رشد تسهیلات پرداختی برای خرید لوازم خانگی و کالای اساسی بادوام در ده ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال را 265 درصد ذکر کرد و گفت: بانک سپه
95 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 6 هزار و 200 میلیارد ریال برای خرید لوازم خانگی و کالای های اساسی به متقاضیان پرداخت کرده است.
تقوی نژاد با بیان اینکه ماهیت بانکداری ایجاب می کند که سودآوری و منطق اقتصادی بر تمام فعالیتها حاکم باشد ، افزود: بانک سپه در شرایط موجود برنامه های خود را در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف مستمر در اقتصاد مقاومتی، توزیع عادلانه منابع ، کمک به رفع محرومیت در مناطق کمتر توسعه یافته کشور، مشارکت در امور زیر بنایی، همکاری در اجرای سیاستهای کلان دولت تدبیر و امید از جمله خرید تضمینی گندم و تامین کالای اساسی در دوران تحریم و مواردی از این دست متمرکز کرده است.
مدیر عامل بانک سپه با اشاره به عاملیت این بانک در خرید تضمینی گندم به عنوان طرح ملی و استراتژیک گفت : بانک سپه در سه سال اخیر بیش از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ عقود مبادله ای برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است تا گندم کاران در دریافت پول خود با مشکل مواجه نشوند.
وی افزود: در سال جاری 71 هزار میلیارد ریال جهت اجرای طرح ملی خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شد که از این میزان 31 هزار میلیارد ریال آن با همکاری معاونت راهبردی ریاست جمهوری و بانک مرکزی و در بانک های سپه، صادرات ، تجارت و ملت تامین شده است.
تقوی نژاد با اشاره به تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداختی بانک سپه به زوج های جوان گفت : در 9 ماه سال جاری 660 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به بیش از 22 هزار زوج جوان پرداخت شده است.
وی تسهیلات پرداختی بانک سپه به بخش مسکن روستایی را حدود 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد کرد و اظهار داشت : این تسهیلات برای بهسازی و نوسازی مسکن روستائیان کشور پرداخت شده است.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: