کد خبر: ۵۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 08
مديرعامل بيمه ايران :
شفاآنلاین-رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از هموطنان خواست : خود ، اموال و مسوولیتشان را به صورت کامل بیمه کنند تا پس از بروز حوادث احتمالی بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به وضع مطلوب قبل از حادثه باز گردند.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی بیمه ایران،محمود امراللهی امروز درحاشیه تجدید میثاق کارکنان بیمه ایران با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)‌،افزود:‌امام خمینی شخصیت کاریزمایتک قدرتمندی دردنیا داشتند وآنچه که امام را سرآمد کرد خلوص و توکلشان به خداوند متعال و توسلشان به ائمه اطهار(ع) بود.
وی افزود:‌ ما نیز در چارچوب پیروی از آرمان های آن حضرت با تمام قوا درخدمت هموطنان هستیم و می خواهیم بهترین خدمات بیمه ای را به آنان ارائه کنیم.
مدیر عامل بیمه ایران در باره اینکه بیمه ها چگونه می توانند رهرو واقعی رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره)‌ باشند نیز گفت:‌ همانطور که می دانید ضریب نفوذ بیمه در کشور پایین است و اقدام عملی ما باید توسعه فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف باشد. امراللهی اضافه کرد:‌ همچنین در نظرداریم زیرساخت های این صنعت به ویژه فرآیند خدمت رسانی به مردم را آسان تر کنیم تا بیمه در کشور فراگیرتر شود و استفاده از خدمات مطلوب بیمه ای در کشور توسعه یابد.
وی به طراحی و عرضه خدمات بیمه ای ازطریق اینترنت،موبایل وتلفن در شرکت بیمه ایران اشاره کرد وگفت:‌ هم اکنون بیمه گذاران می توانند با استفاده از موبایل اقساط حق بیمه خود را بپردازند و به مراجعه به شعب و خودپردازی های بانکی نیازی ندارند.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران از بیمه گذاران درخواست کرد:‌ هنگامی که برای پوشش های بیمه ای نزد شبکه فروش و نمایندگان می روند بیمه کامل را برای خود و سرمایه شان خریداری کنند تا هنگام بروز حوادث از پوشش های کامل برخوردار شوند.
مدیر عامل بیمه ایران در بخش دیگری از سخنان خود بیمه زندگی مان را تازه ترین طرح بیمه ای این شرکت بیان کرد و افزود:‌بیمه زندگی مان یک بیمه نامه کامل بوده و تمامی اشکالات بیمه نامه های عمر و زندگی که درگذشته به بیمه گذاران عرضه می شده درآن برطرف شده و امنیت خاطر را برای دارنده ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: امیدوارم در عمل و نیت پیرو واقعی حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری باشیم و در جهت فرامین رهبر و مقتدای خود به مردم خدمت کنیم.
وی با این همه ابراز امیدواری کرد خدمتی که دربیمه ایران نصیب او و همکارانش شده است آنان را دچارسکون وروز مرگی نکند.
امراللهی درباره اینکه تعداد شرکت های بیمه ای درکشور زیاد ، نظارت برآن ها کم و مشکلات مردم بیشتر شده است ، گفت: فقط درباره شرکت بیمه ایران اظهارنظر می کنم و بهتر است دستگاه های نظارتی درخصوص عملکرد شرکت های بیمه ای خصوصی اظهارنظر کنند. وی ادامه داد: افزایش تعداد شرکت های بیمه ای خصوصی با کیفیت که طرح های جدید بیمه ای را روانه بازار می کنند به هیچ وجه اشکالی ندارد و به افزایش ضریب نفوذ بیمه درکشور کمک می کند به شرط آنکه افراد حرفه ای و کارآمد درآن ها به کار گرفته شوند.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: