کد خبر: ۵۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 08
شفاآنلاین-مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به سپرده گذاری یک میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در این بانک گفت: بانک توسعه صادرات با نرخ سود کمتر نسبت به دیگر بانک ها در خدمت فعالان اقتصادی از جمله صادرکنندگان و وارد کنندگان است.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ، علی صالح آبادی در دیدار با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی مازندران و بهره برداری از ساختمان جدید بانک توسعه صادرات ایران در ساری افزود: قیمت نفت تا 50 درصد کاهش یافته است و دولت
با حمایت از صادرکنندگان و فعالان بازرگانی درصدد افزایش صادرات غیر نفتی است.
وی گفت : این بانک تجربه تشکیل صندوق حمایت از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف را دارد و می تواند به شرکت های دانش بنیان استان مازندران نیز کمک کند.
صالح ابادی با بیان اینکه با شکل گیری صندوق حمایت از شرکت های دانش بنیان خط اعتباری برای این صندوق در بانک ایجاد خواهد شد، افزود : برای صندوق دانشگاه صنعتی شریف 10میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
مدیر عامل بانک توسعه صادرات با اشاره به مزیت های اقتصادی استان مازندران و حمایت این بانک از شرکت های بزرگ صنعتی و کشاورزی در منطقه گفت : با توجه به دریای خزر ، زیر ساخت های بندری ، فرودگاهی و ریلی در مازندران ، صادرات و واردات از این استان باید افزایش یابد.
ابولفضل نوفرستی مدیر امور شعب بانک توسعه صادرات ایران نیز از پرداخت 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان و وارد کنندگان در ده ماه سال جاری خبر داد و گفت: همچنین 490میلیون دلار اعتباراسنادی وارداتی و 500میلیون دلار اعتبار اسنادی صادراتی گشایش شده است.
وی افزود : این بانک علاوه بر ارائه تسهیلات ، مشاوره های اقتصادی با موضوع های بازرگانی ، ارز و ریال به صادرکنندگان و وارد کنندگان ارایه می کند.
نوفرستی با اشاره به اینکه درحال حاضر 40 شعبه بانک توسعه صادرات در مراکز استانها و مناطق آزاد کشور فعال است، گفت : انواع تسهیلات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به واحدهای تولیدی فعال در بخش صادرات ارائه می شود.
حامد گرجستانی مدیر رییس شعبه بانک توسعه صادرات ایران در ساری نیز با بیان اینکه 70 درصد تسهیلات دریافتی توسط صادرکنندگان استان مازندران از این بانک پرداخت شده است ، گفت: این بانک معوقه ای از صادرکنندگان و وارد کنندگان استان ندارد.
وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی به فعالان اقتصادی استان امسال 50 درصد بیشتر شده است ، افزود: با توجه به رویکرد دولت و استاندار مازندران برای حمایت از صادرات محصولات غیر نفتی این بانک همه گونه همکاری با فعالان اقتصادی را از جمله کارخانه هایی که محصولات صادراتی تولید می کنند ، دارد.
ساختمان بانک توسعه صادرات ایران شعبه ساری در دو هزارو 700متر مربع بنا در پنج و نیم طبقه امروز با حضور آقای ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران افتتاح شد.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: