کد خبر: ۵۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 05
شفا آنلاين-مدیر عامل بانک شهر گفت: شهروندان می توانند برای دریافت کارت های شهروندی یا فعال سازی بخش آف لاین آن به شعب بانک شهر مراجعه کنند.

به گزارش شفا آنلاين،حسین‌محمد پورزرندی،‌ درباره کارت‌ شهروندی بانک شهر،‌ اظهار داشت: کارت‌های «سی‌تی پی» یا کیف پول الکترونیک دارای دو بخش آن‌لاین و آف‌لاین است؛‌ بخش آن‌لاین این کارت‌ها در شبکه شتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد و بخش آف لاین که دارای 16 جیب است بعد از فعال‌سازی در موارد بسیاری مانند مترو، اتوبوس‌های تندرو ، پارکومترها، پارکینگ‌های طبقاتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند بخش آف‌لاین کارت عابر خود را فعال کنند، ادامه داد: با فعال‌سازی بخش آف‌لاین استفاده از جیب مربوط به حمل و نقل عمومی فعال می‌شود که به مناسبت ایام دهه فجر استفاده از حمل و نقل عمومی یعنی مترو و اتوبوس‌ را برای دارندگان این کارت‌‌ها رایگان در نظر گرفته ایم.

مدیر عامل بانک شهر تصریح کرد:شهروندان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر یا بلیت‌ فروشی‌های مترو این بخش از کارت خود را با واریز مقداری پول یا انتقال وجه از بخش آن‌لاین به این جیب فعال کرده و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. افراد دیگری که کارت عابر بانک شهر را ندارند نیز می‌توانند با مراجعه به شعب و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.




تسنیم



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: