کد خبر: ۵۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 02
شفاآنلاین-بانک توسعه صادرات و بانک صادرات همزمان با اغاز دهه فجر با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات متنوع بانکی به مشتریان متبوع خود quotation mark طرح خدمت quotation mark را اجرایی می کنند.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بر اساس تفاهم‌نامه ای که اخیرا میان مدیران عامل این دو بانک به امضا رسیده است، امکان تعامل دو جانبه در ارائه خدمات بانکی به مشتریان فراهم می شود.
خدماتی مانند امکان واریز وجوه به حساب و پرداخت وجه چک های مشتریان در شعب طرفین در مرحله اول و دیگر خدمات مانند بروات ، حواله ها طبق ضوابط و دستورالعمل های بانکی به صورت آنلاین قابل ارائه است.
این تفاهم نامه برای تسریع در ارائه خدمات بانکی ، استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک ها و بهبود خدمت رسانی به عموم مردم و نیز به منظور کاهش هزینه های سرمایه گذاری در زمینه توسعه فیزیکی شبکه بانکی با بهره گیری از ابزارهای فناوری اطلاعات منعقد شده است.
هر دو بانک موظف شدند چک های بانک مقابل را تا سقف 500 میلیون ریال پرداخت کنند و برای پذیرش و انجام تقاضاهای واریز وجه به حساب مشتری که در بانک اصلی افتتاح شده است تا سقف مبلغ 100 میلیون ریال اقدام کنند.
این طرح که از امروز در شعب این دو بانک در سراسر کشور عملیاتی می شود، با هدف ارائه خدمات آسان ، سریع و صحیح به فعالان اقتصادی پایه ریزی شده است و ضریب اعتماد و امنیت خاطر در حوزه فعالیت های بانکی را برای صادرکنندگان در سراسر کشور بالا می برد.
بانک توسعه صادرات تلاش می کند با طرح هایی چون طرح خدمت، مشکل محدودیت شعب را که ویژگی تمامی اگزیم بانکها( بانک های واردات و صادرات) است، رفع کند و آسایش مشتریان را از طریق کاهش رفت و آمد به شعب متبوع خود فراهم آورد.
علاوه بر تفاهم نامه یاد شده با بانک صادرات ، طرح خدمت میان بانک ملی و بانک توسعه صادرات از سال گذشته تاکنون اجرا شده است.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: