کد خبر: ۴۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 01
شفاآنلاین-عضو هیات مدیره و معاون اداری و مالی بیمه ایران ، فقر صنعت بیمه در بیمه زندگی را جدی دانست و افزود: راهبرد کلان ما این است که توسعه بیمه زندگی را به معنای واقعی انجام دهیم و بیمه های بازنشستگی تکمیلی را در جامعه ترویج کنیم.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی بیمه ایران ، حمید تاجیک گفت : هوشمندی در کسب و کار و حرکت‌های بیمه‌ای ، خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و پاسخگویی به نیازهای حقیقی آحاد مختلف جامعه ضروری است.
عضو هیات مدیره بیمه ایران اظهار داشت : 12 میلیون جمعیت کشور دارای شاخص های سرانه درآمدی قابلیت تبدیل به بیمه گذار و بیمه شده بیمه های زندگی هستند و باید به سمت ترویج بیمه زندگی حرکت کنیم تا با عبور از اقیانوس قرمز به سمت یک اقیانوس آبی در افزایش رفاه اجتماعی موثر باشیم و
اعتماد جامعه را ارتقا ببخشیم.
وی گفت : شرکت بیمه ایران روزانه 20 میلیارد تومان خسارت به زیان دیدگان و بیمه شدگان خود پرداخت می‌کند که 17 تا 18 میلیارد تومان آن به روز بوده و 2 تا سه میلیارد تومان نیز جزو تعهدات معوقه است.
تاجیک درباره برنامه های مدیریت جدید شرکت در حوزه تحریم ها نیز گفت : با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های داخلی ما هنوز هم می‌توانیم در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه صنعت بیمه به مسوولیت و تعهدات خود عمل کنیم.
تاجیک افزود : شرکت بیمه ایران به تنهایی 50 درصد کل مسئولیت و وظایف صنعت بیمه کشور را بر دوش گرفته و به طور متوسط 50 درصد منابع مربوط به پرداختی‌های بیمه به ویژه در بخش بیمه‌نامه‌های شخص ثالث را این مجموعه
تامین می کند.
معاون اداری‌ مالی بیمه ایران افزود: باید در سبد درآمدی و هزینه‌ای خانواده‌ها
سهم خود را داشته باشیم و در کمک به اقتصاد کشور و تقویت مولفه‌های اشتغال و همچنین تقویت قدرت ملی و افزایش رفاه عمومی نقش بیمه‌ها با روش های موثر عمل کنیم.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: