کد خبر: ۴۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 30
مديرعامل بانک تجارت :
شفاآنلاین-مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد : سرعت تحولات در عرصه خدمت رسانی بانکها بسیار بالاست و در ایران نیز باید شرکت‌های فعال در عرصه زیرساخت الکترونیک بیشتر تلاش کنند.
به گزارش شفاآنلاین از  روابط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم گفت : در بخش فنی و ارتباطی ایجاد ارتباط صحیح و بی وقفه بین ارکان و اجزاء ارائه خدمات بسیار مهم است و به پیشرفت‌های بیشتری نیاز داریم.
مقدم در باره زیرساخت‌های حقوقی نیز اظهار داشت: قانون به عنوان مجموعه مقررات بین روابط اشخاص و بازیگران یک مجموعه به شمار می رود و در زمینه بانکداری الکترونیک ، پیوست های قانونی فراهم نشده است.
محمدابراهیم مقدم با اشاره به ابلاغ سیاستهای‌ اجرایی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: چاره‌ای جز گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد مقاومتی نداریم و باید همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و البته مردم، اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند.
چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
بانک تجارت در نمایشگاه جانبی این همایش ، با ارائه غرفه مشترک با شرکت سیمرغ تجارت به معرفی آخرین محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک پرداخت.

* موبایل بانک تجارت رتبه نخست را کسب کرد

بانک تجارت رتبه نخست سرویس موبایل بانک را در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت کسب کرد.
چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بر اساس ارزیابی کمیته داوران جشنواره دکتر نوربخش، سرویس موبایل بانک تجارت تجارت را حائز کسب رتبه نخست دانست و تندیس این جشنواره را به محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت اعطا نمود.
امکان انتقال وجه کارت به کارت تحت سامانه شتاب، انتقال وجه به حساب‌های تجارت و انتقال وجه پایا، خرید نرم‌افزار، شارژ سیمکارت (تکانک)، پرداخت قبوض و اقساط، دریافت موجودی، مدیریت چک و ... از جمله خدمات موبایل بانک تجارت به شمار می‌رود.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: