کد خبر: ۴۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 29
شفاآنلاین-مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه پرداخت وام قرض الحسنه این بانک ویژه قشر و صنف خاصی نیست ، گفت: همه مردم ایران می توانند با مراجعه به بیش از 540 شعبه این بانک در سراسر کشور و با افتتاح حساب و رعایت مقررات ، تسهیلات قرض الحسنه با وام 4 درصد بگیرند.
به گزارش شفاآنلاین، آقای للگانی اعلام کرد : سقف وام پرداختی به 15 میلیون تومان افزایش یافته است و در باره ضمانت بازپرداخت نیز تلاش کردیم حداکثر مساعدت به عمل آید.
وی در باره اینکه آیا حتماً باید ضامن ، کارمند رسمی دولت باشد ، گفت : این طور نیست و ضامن براساس اعتبارسنجی شعبه می تواند از اصناف و اقشار دیگر جامعه همچون بازاریان یا کسبه و کسانی که در نزد شعبه اعتبار دارند نیز باشد.
للگانی با بیان اینکه این وام می تواند در بخش مسکن نیز پرداخت شود ، افزود: از بانک مرکزی درخواست کرده ایم اجازه دهد سقف وام افزایش یابد.
وی گفت: در حال پیگیری مجوز ارزی از بانک مرکزی هستیم و همچنین قرار است تسهیلاتی به قشرهای مختلف از جمله کشاورزان و صاحبان صنایع کوچک پرداخت شود تا بتوانند وقتی که مشغول زراعت و یا تولید هستند از وام بانک استفاده و هنگام برداشت و فروش محصولات خود وام خود را تسویه کنند.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: