کد خبر: ۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 29
شفاآنلاین-مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد : طرح صندوق های قرض الحسنه خانواده ، هیئت های مذهبی ، مساجد ، ادارات و کارخانه ها در این بانک اجرایی شده و حدود 2 هزار صندوق در این بانک فعال است.
به گزارش شفاآنلاین، للگانی در نشست با خبرنگاران افزود:
به این صندوق ها 50 درصد تسهیلات ارائه می شود و اگر یک صندوق خانوادگی صد میلیون تومان در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده گذاری کند، بانک هم 50 میلیون تومان هم به سرمایه این صندوق اضافه می کند و به اعضا ، وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
وی افزود:‌ کسانی که صندوق های قرض الحسنه خانوادگی دارند می توانند در همه استان ها و شهرستان ها به شعب بانک قرض الحسنه مراجعه و حساب باز کنند و بانک با معرفی رئیس صندوق به افراد عضو صندوق ، وام قرض الحسنه ارائه خواهد داد.
للگانی با بیان اینکه quotation mark بانک ایده quotation mark نیز در حال اجراست ، گفت: این بانک هیچ گونه فعالیت بنگاه داری و انتفاعی ندارد و از ایده های همه مردم برای افزایش سرمایه بانک و ارائه تسهیلات بیشتر قرض الحسنه به مردم استقبال می کنیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از راه اندازی باشگاه خیرین قرض الحسنه در این بانک خبر داد و افزود:‌ از همه خیرین از جمله خیرین مدرسه ساز در همه استان ها دعوت کرده ایم بخشی از بودجه ای را که می خواهند صرف کارهای عمرانی کنند در بانک قرض الحسنه سپرده ایجاد کنند تا به مردم قرض الحسنه بدهیم.
وی گفت: تاکنون بیش از صد نفر خیر فعالیت خود را با این بانک آغاز کرده اند و در صددیم با حمایت رسانه ها و اطلاع رسانی آنها این رقم را افزایش دهیم.
للگانی با بیان اینکه مطالبات معوق این بانک زیر یک درصد مصارف بانک و معادل 285 میلیارد ریال است ، افزود: چون مشتری های ما عموم مردم با مبالغ پایین قرض الحسنه ای هستند معوقات ما بسیار پایین است و پرونده بزرگ معوقه نداریم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در باره اینکه آیا الزامی برای افتتاح حساب و سپرده گذاری در بانک برای گرفتن وام قرض الحسنه وجود دارد ، گفت: هیچ الزامی وجود ندارد اما چون در شعب با کمبود منابع مالی مواجه هستیم ممکن است در برخی از شعب صاحبان سپرده در اولویت دریافت وام قرار گیرند.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: