کد خبر: ۴۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 28
شفاآنلاین-مرور زمان دغدغه ها و خواسته های انسانها را تغییر می دهد و امروزه بشریت غبطه و غصه چیزی را می خورد که در گذشته اصلا مهم نبود، علت اینکه مسائلی در گذشته اهمیت نداشته اما امروزه از اهمیت ویژه ای بر خوردار شده، چهار مقوله می تواند باشد که در زیر به این موارد اشاره می کنیم.

پیشرفت علم: با پیشرفت علوم و فنون انسانها به یافته هایی می رسند که در گذشته نسبت به این مسائل جاهل بوده اند لذا ذائقه خود را تغییر می دهند مثلا در گذشته از ماشین های مدرن امروزی خبری نبود و مردم با اسب و قاطر سفر می کردند و هیچ وقت از کار خود ناراحت نبودند اما اگر الان کسی ملزم به چنین مسافرتی شود قطعا شاکی خواهد شد، چرا که امکانات موجود فعلی برای مسافرت برای هیچ عاقلی پوشیده نیست.

تغییرات زیست محیطی: یکی دیگر از عواملی که باعث تغییرات در زندگی می شود تغییر و تحول زیستی است و بشریت مجبور است که خود را نسبت به محیط اطراف سازگار کند مثلا وقتی ما با کمبود آب مواجه هستیم کشاورزان نمی توانند به روش سنتی آب را هدر کنند و برای بقا لازم است از آبیاری های نوین بهره مند شوند.

غریزه راحت طلبی: این مسئله نیز باعث تحول در زندگی می شود و بشریت بنا به غریزه راحت طلبی روز به روز به سمتی کشیده می شوند که تن شان راحت باشد مثل ساختن محل سکونت راحت و استفاده از ماشین آلات به جای نیروی انسانی.
سوداگران برای خانم های ضعیف و خود باخته نیز برنامه دارند و از کرم لاغری گرفته تا فرم دهنده اندام های جنسی تبلیغ می کنند و از این راه به سودهای هنگفتی دست پیدا می کنند

سه مورد بالایی باعث پیشرفت و شکوفایی زندگی می شود و اگر به صورت افراطی با مسائل جدید برخورد نشود هیچ مشکلی در زندگی به وجود نمی آید. اما مقوله چهارم که در این مقاله به صورت تفصیلی به آن خواهیم پرداخت باعث فلج شدن زندگی افراد می شود، این مقوله مدگرایی و تبعیت کورکورانه از روشهای اشخاصی است که منافع شان در گرو همین تبعیت ها می باشد. اشخاص سود جو با روشهای گوناگون خانواده ها را در پی خود می کشند و با دست گذاشتن به بعضی از ضعف های افراد ضعیف، خیلی راحت آنها را گول می زنند و چون این افراد اطلاعات کافی در زمینه مسئله جدید تحمیلی ندارند بدون چون چرا و بدون اختیار اسیر خواسته های سوداگران می شوند.

تخت خواب

از جمله مواردی که امروزه در فضای مجازی و ماهواره ها تبلیغ می شود و از این طریق سود کلانی نصیب افراد سو استفاده گر می گردد انگشت گذاشتن روی مسائل زناشوئی و روابط جنسی است! اگر شما از جمله کسانی باشید که بنا به دلایلی مجبور باشید در فضای مجازی فعالیت کنید و صاحب سایت یا ایمیل فعال باشید قطعا روزانه اسپم های فراوانی در این زمینه باعث ازار و اذیت شما می شود و شما مجبور خواهید شد این زائدات را از ایمیل خود حذف کنید، از جمله مباحثی که مطرح می کنند در رابطه با کیفیت مسائل زناشوئی و فیزیک بدن می باشد که هیچ کدام از مسائل مطرح شده از لحاظ علمی در کیفیت رابطه جنسی تاثیری ندارد مثلا در تبلیغات خود سعی در فروش محصولاتی را دارند که مربوط به تغییرات در آلت رجولیت می باشد و در پی آن القا می کنند که اگر آلت مردانه این چنین و آن چنان باشد همسر زود ارضا می شود و مشکل جنسی نخواهید داشت ، در پی آن نیز آمار مربوط به طلاق را مطرح می کنند و عوام ناس را گرفتار محصولات مضر خود می کنند و اینجاست که برای بعضی افراد نادان تغییرات فیزیکی در بدن شان آرزو می شود در حالی که هیچ تاثیری در زندگی شان ندارند.

حال سوال اینجاست آیا واقعا اندازه آلت مردانه در کیفیت ارتباط جنسی تاثیر دارد؟ DSM در مقاله ای به این موضوع پرداخته و می نویسد: از نظر فیزولوژیکی ( جسمانی ) بزرگی طول و قطر آلت تناسلی تاثیری درلذت جنسی برای خانم ها ندارد ، بدین ترتیب برای زنان فرقی ندارد آلت تناسلی 13 cm باشد یا خیلی بیشتر از آن.

مسئله ای که در بالا اشاره کردیم تنها ابزار تبلیغی افراد سودجو نبود چون همان طور که این مسئله باعث حقارت در مردان ضعیف النفس بود و ضعف های خود را در مباحث این چنینی می دیدند و در دام می افتادند،سوداگران برای خانم های ضعیف و خود باخته نیز برنامه دارند و از کرم لاغری گرفته تا فرم دهنده اندام های جنسی تبلیغ می کنند و از این راه به سودهای هنگفتی دست پیدا می کنند، اینکه این محصولات در چاقی و لاغری تاثیر دارند یا خبر بماند، اما سوال اینجاست آیا ارزش آدمی و زن و شوهری در گرو وجود چربی و گوشت اضافه در بدن می باشد؟ یا مسائل مهم دیگری وجود دارد؟ به راستی کی اعتقاد ما را جابجا کرد؟
مادرانه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: