کد خبر: ۴۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 27
مدیرعامل بیمه ایران:
شفاآنلاین-مدیرعامل بیمه ایران گفت: هم اکنون خدمات و ارائه سرویس بیمه ای مورد رضایت عموم مردم نیست و این در حالی است که صنعت بیمه به مشتریانش وابسته است و باید برای جلب رضایت مشتریان خود بدنبال تغییر در ارائه خدمات به بیمه گذار و زیان دیدگان باشیم.
به گزارش شفا آنلاین،محمود امراللهی در نخستین همایش تخصصی مسوولان روابط عمومی مدیریت ها و شعب بیمه ایران ،افزود: یکی از دلایل گلایه های بیمه گذاران درحال حاضر عدم اطلاع کافی از بیمه نامه، وضعیت رسیدگی و پرداخت خسارت درصنعت بیمه است که نارضایتی بیمه گذاران را درپی داشته در همین ارتباط باید خدمات و خسارت های پرداخت شده به طرق مختلف به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: هدف اصلی ما توسعه بازار و ایجاد رفاه برای عموم مردم است تا همگان از خدمات مناسب بیمه ای به نحو مطلوب بهره مند شوند.

وی از قصد این شرکت برای گسترش فعالیت های برون مرزی خبر داد و گفت: در این رابطه با کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان غربی و شرقی جلساتی برگزار و درحال توسعه فعالیت های بیمه ای با این کشورها هستیم.

وی با بیان اینکه بیمه ایران نخستین شرکت بیمه ای با 80 سال سابقه درخشان در این عرصه است، افزود: ما راهبر صنعت بیمه در ایران هستیم و هرگونه تغییر در ارائه خدمات با توجه به فراگیری این مجموعه درکشور با نظر این شرکت انجام می شود.

وی افزود: انتظار می رود بیمه ایران بلحاظ داشتن کارشناسان فنی مجرب بهترین سرویس دهی را درمیان شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران و زیان دیدگان داشته باشد که نظرسنجی ها هم این موضوع را تایید می کنند.

رییس هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: در دوره جدید در نظر داریم با ایجاد تغییر در رویه سرویس دهی، بالاترین کیفیت در ارائه خدمات در بین شرکت های بیمه ای را به خود اختصاص داده و از این طریق ضریب نفوذ بیمه درکشور را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: دربخش سرمایه گذاری، گردشگری و IT نیز فعالیت های خوبی دراین مجموعه درحال شکل گیری است اما این فعالیت ها کامل نیست و باید آن ها را گسترش دهیم.

وی با اشاره به دولتی بودن شرکت متبوعش تصریح کرد: ما باید براساس انتظارات مردم و دولت مجموعه را به حرکت درآوریم و دراین خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: