کد خبر: ۴۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 22
معاون بيمه ايران:
شفاآنلاین-عضوهیات مدیره ومعاون فنی بیمه ایران گفت:‌ 50 درصد خسارت های پرداختی این مجموعه دربخش بیمه ثالث است و 80 درصد این مبلغ به دیات جانی مربوط می شود.
به گزارش شفاآنلاین، محمد حیدری درحاشیه برگزاری نخستین همایش تخصصی کارشناسان دیات گفت: در 10 ماه اخیر بیش از 18 هزار میلیارد ریال در حوزه خسارت جانی به زیان دیدگان غرامت پرداخت شده است.
وی افزود : ‌هدف اصلی از برگزاری این همایش ایجاد وحدت رویه در چگونگی پرداخت ها و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به بیمه شدگان و زیان دیدگان است.
حیدری با بیان اینکه یکی از الزمات اصلی ما افزایش رضایت مندی مردم در دریافت خدمات است ، تاکید کرد : ‌در نظر داریم با استاندارد سازی و فرآیند یکسان رسیدگی به پرونده های خسارتی به وحدت رویه در شعب سراسر کشور
برسیم و البته این موضوع تنها در اصول فنی نیست و در اصول و مناسبات اداری نیز به دنبال آن هستیم.
عضوهیات مدیره بیمه ایران معتقد است در رسیدگی به پرونده های خسارتی به هیچ وجه نباید سلیقه ای عمل کرد و کارشناسان هرکدام از شعب این شرکت درسراسر کشورباید از یک شیوه پیروی و پرونده های مراجعان را رسیدگی و خسارت بیمه شدگان و زیان دیدگان را در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت کنند. حیدری ادامه داد : مسئولان شعب و کارشناسان در صورتی که اصالت‌ حادثه ،بیمه نامه شخص ثالث،اسناد پزشکی و رای دادگاه محرز شود باید در کمترین
زمان غرامت حوادث رانندگی را در وجه زیان دیدگان پرداخت کنند و این مهم را به تاخیر نیندازند.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: