کد خبر: ۴۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 21
رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی:
شفاآنلاین-رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: همایش هم‌افزایی شرکت‌های مأموریتی و هلدینگ‌های سازمان تأمین اجتماعی که در تاریخ 13 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود مقدمه‌ای برای فرهنگ سازی در زمینه هم افزایی و همگرایی میان مجموعه‌های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر عباس کبریایی‌زاده در نشست اعضای ستاد اجرایی همایش هم‌افزایی شرکت‌های مأموریتی و هلدینگ‌های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان به صورت تاریخی و سنتی، مسئولیت نقش آفرینی در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور را پذیرفته است، افزود: پاسخ‌گویی، شفاف سازی و مشارکت جوئی از جمله اصول حاکم بر مدیریت موثر و یا حکمرانی خوب است و نتیجه به کارگیری تمامی اصول حکمرانی خوب باید منتج به بهره‌وری مطلوب شود.
دکتر کبریایی‌زاده تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش تقویت نقش‌آفرینی تاریخی سازمان از طریق فرهنگ‌سازی، تقویت حس مشارکت جویی، همراهی و همدلی در میان مجموعه‌های اقتصادی سازمان است.
وی با بیان اینکه همگرایی و هم‌افزایی از طریق صدور بخشنامه ایجاد نمی‌شود، افزود: گاهی اوقات با ایجاد هماهنگی‌های درون گروهی، منابع بسیاری در داخل سازمان و کشور حفظ می‌شود.
رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اهمیت نقش رسانه و همچنین فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات افزود: در مسیر فرهنگ سازی برای ایجاد هم‌افزایی در میان شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی سازمان باید نهضت رسانه‌ای درون سازمانی را ایجاد و نقش IT را در برنامه‌هایمان پررنگ کنیم.
دکتر کبریایی زاده اظهار امیدواری کرد در سال اقتصاد مقاومتی با تقویت روحیه حمایت از تولیدات ملی امکان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بیش از پیش فراهم شود.
در این نشست گزارش اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه ستاد برگزاری همایش و همچنین اداره کل روابط عمومی سازمان تشریح شد.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: